Meddelande

Minska
No announcement yet.

Lokförarutbildning!

Minska
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• barba skrev:
    Nice!
    När börjar du?
    Vad händer när man har klarat provet? Ny resa till Sthlm eller vad händer?
    Lycka till med utbildningen
    Jag börjar den 6e december i Hallsberg

Japp, så ska det vara, klarar man båda delstegen i urvalsproven är det intervju och informationsdag vid ett senare tillfälle, och för min del i varje fall, och för de andra som deltog vid samma urvalsprov så var det en ny Stockholmsresa för den dagen.

ewenson.se - själlöst

Kommentera

• JoakimE skrev:

Japp, så ska det vara, klarar man båda delstegen i urvalsproven är det intervju och informationsdag vid ett senare tillfälle, och för min del i varje fall, och för de andra som deltog vid samma urvalsprov så var det en ny Stockholmsresa för den dagen.
      Ja då ska du vara hjärligt välkommen till Hallsberg

Kommentera

• JoakimE skrev:

Var alla på intervjun/informationsdagen (är det vid samma tillfälle?) samtidigt eller var man där en och en?
        Var det mycket väntetid och sånt?

Jag ska upp nästa onsdag på intervju. Spännande.

Vet du vart du kommer bli stationerad än?

Kommentera

• barba skrev:
          Var alla på intervjun/informationsdagen (är det vid samma tillfälle?) samtidigt eller var man där en och en?
          Var det mycket väntetid och sånt?

Jag ska upp nästa onsdag på intervju. Spännande.

Vet du vart du kommer bli stationerad än?
          Först är det information, där är man samlade, efter det blir det enskillda intervjuer, och ja, det blir en hel del väntetid. Jag roade mig med att ha med min laptop och köpte en timme surftid i ett av de trådlösa nätverken som fanns i Kista Science Tower

Lycka till!

Jag kommer att bli stationerad i Linköping, som jag valt

ewenson.se - själlöst

Kommentera

• --
            Last edited by Maggiie; 2007-11-12, 15:51.

Kommentera

• Maggiie skrev:
              Första testet nästa vecka.. "papper och penna"-test, exakt VAD får man göra? tycker inte informationen jag fått varit så tydlig.. först verkat ett test vara i några timmar, och sedan får man stanna kvar för ytterligare test om man klarat det första. Är det personlighetstest rakt av?
              Åh vad kul!! Hoppas det går bra,men det gör det nog
              Var ska du göra testen och vilken ort kom du in på?

Kommentera

• Sådär ja, då har man varit på intervju också. Hälsoundersökningen var jag och gjorde i tisdags.
                Nu återstår bara 1,5 veckas väntan på besked.
                Jobbig väntan...

Kommentera

• Jag klarade första testet, test nr 2 har jag på torsdag *nervös men GLAD*

Kommentera

• Maggiie skrev:
                    Jag klarade första testet, test nr 2 har jag på torsdag *nervös men GLAD*
                    Åh vad roligt att höra
                    Berätta om hur det var,var det svårt??

Kommentera

• Ja först var det ett test, om man klarade det fick man göra 7 st "små-test" 5-15 min långa/styck.. Jag var så nervös (eftersom hela min framtid hängde på testen) så jag tyckte det var svårt.. men lite kul var det allt Hjärnan får jobba!

Kommentera

• Maggiie skrev:
                        Ja först var det ett test, om man klarade det fick man göra 7 st "små-test" 5-15 min långa/styck.. Jag var så nervös (eftersom hela min framtid hängde på testen) så jag tyckte det var svårt.. men lite kul var det allt Hjärnan får jobba!
                        Ok.)
                        Var det som ett intelligenstest?

Kommentera

• Lyckatill i dag Maggiie med testet, det kommer att gå bra!..

Kommentera

• Sådär ja.

Fick idag besked att jag har kommit in på SJ´s utbildning.
                            NICE!

Lycka till Maggiie!

Kommentera

• barba skrev:
                              Sådär ja.

NICE!
                              Gratulerar!

Kommentera

• barba skrev:
                                Sådär ja.

NICE!

Lycka till Maggiie!
                                Grattis!

Kommentera

Working...
                                X