Originally posted by Sjöbom
Det var tråkigt att du inte kom in....men jag säger som Linnean ...du kommer ju att fixa KY-utbildningen. Lycka till!!

Något särskillt du är mutbar med?
Har ganska nyligen gjort Lia där och fick då höra om utbildningen.
Comment