Originally posted by murbruk
Originally posted by murbruk
)
Appropå hälsa på, jag (eller vi, min tjej också, snarare) har fått lägenhet tvärs över gatan ifrån tcc, ska flytta in i början på mars, så det är nog inte helt otroligt att jag hälsar på
Måndag den 9
mars ska jag i alla fall hämta nyckel å titta lite mer noggrant på lägenheten, sedan vet jag inte riktigt, ska ha lägenheten i Linköping mars ut så jag lär väl pendla några gånger på något sätt 
mars till 1:a april är jag i Thailand så då kan det iofs vara svårt att få tag i mig, men du kan alltid prata lite med de andra.
Lycka till med flytt och allt!
(Så att börja 09 är vansinnigt mycket bättre än att börja 08 =) )
Lång lunch är väl heller inte fel, och det var visst rätt så bra strösslat med raster.. Få se nu.. 5 timmar per dag ungefär?
Man får inte överanstränga sig på utbildningen direkt, men du kommer inte gilla första skolsalen ni får. Vi hatade den, men när vi sticker på Lia så blir den bättre er 
) Vad är det som är så hemskt med den salen? Har det någonting att göra med att byggnaden har varit äldreboende? =)
vad är det för test? sen undrar jag hur många dom tar in? klart det ser inte ljust ut med jobb men det hinner hända mycke på några år får man hoppas.. är kock så man får väl jobba vidare med det tills det vänder
men helst vill man ju jobba som lokförare
hoppas bara att man klarar testen
Comment