Undrar hur många gäster som kontinuerligt omsattes bakom siffrorna 13 av 16 under den halvtimmen.
And he looked at the world and he found it all logical so he decided there will be numbers.
To 1 and 0 he figured them, and he told them to become numerous and to rule everything.
Satt och försökte hitta ord som kan vara lite tvetytdiga tillsammas med absolut, alltså ett sammansatt ord som kan feltolkas och har en negativ, ja hur nu jag skall förklara.... T.ex banabsolut, ignoreabsolut eller nått.
Jag är lite sugen att skapa en protestsida. Den bör då ha ett lämpligt domännamn. Är det någon som har något förslag får ni gärna höra av er till mig // Mattias
ha ha... nu kom jag på ett halvfyndigt domännamn... Det är inte lätt att hitta ett bra .nu namn som är hyfsat kort.
En kul grej är att .nu administratörerna har gett mig ett erbjudande att teckna ett nytt namn gratis
Detta beror på att det var fem år sedan jag registrerade absolut.nu. Intressant att de gav mig denna förmån fastän jag inte finns med som kontaktperson på den gamla absolut.nu domänen längre.
Jag håller med Chainsaw..
Försök att snacka med V&S ... Vi talar om riktigt stora killar här... Be om 1 års förbrukning av ABSOLUTE..
5000 kr för domänamnet .. Samt ett nytt .nu .com adress med ett annat namn..
jag är nästan säker på att de hade gett sig. Om de nu skulle förlora mot dig så kommer det bli förmycket skriveri om det och det kommer inte V&S att vilja..
Så kom överrens med de istället. Jag tror du tjänar mest på det.
// Micke
RadioMG
Jag håller med Chainsaw..
Försök att snacka med V&S ... Vi talar om riktigt stora killar här... Be om 1 års förbrukning av ABSOLUTE..
jag är nästan säker på att de hade gett sig. Om de nu skulle förlora mot dig så kommer det bli förmycket skriveri om det och det kommer inte V&S att vilja..
// Micke
RadioMG
[citat=radiomg]Jag håller med Chainsaw..
// Micke
RadioMG [/citat]
läs hela tråden innan du svarar... domen föll för ungefär 7 månader sedan
Jag skrev för ett tag sedan att jag skulle regga ett nytt domännamn och göra en "gnäll på v&s sida". Domännamnet jag registrerade är http://absolut.död.nu vilket jag tyckte var lite fyndigt. Det är inte lätt att hitta ett bra domännamn idag. Hur som helst blev jag lite besviken när jag insåg hur död.nu fungerade. Död.nu är ett alias för ett annat namn och då jag reggade namnet trodde jag att jag var fyndig då jag använde ett annat namn till det som död.nu var alias för. I praktiken visade det sig att när man surfar till absolut.död.nu så visas adressen havsbrus.nu (som var mitt andra namn).
Är det någon som vet hur man får .nu's svenska aliasnamn att ständigt visas i adressfältet? Jag har fått för mig att det inte är möjligt. Hade jag registrerat dod.nu och använt död.nu som alias hade det fungerat lite bättre. Miss av mig helt enkelt...
För tillfället är jag rätt upptagen med några andra webprojekt så jag har inte haft ork att skapa någon sida på fritiden. Men jag är bra sugen. Så fort jag får tid så ska jag göra något...
PS
Hörde att absolut.st inte har blivit anklagade ännu! Jag tror att V&S bara sätter dit dem som använder namnen till något. Annars förstår jag inte något. Borde ha vunnit mitt case, grrrr
DS
Kommentera