wF-träff våren 2005 i Stockholm

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Theon
    Medlem
    • 2002-01-19
    • 1567

    #76
    bassebhu vinner en campingutrustning bestående av ett komplett set md 12 x (tallrikar, knivar och gafflar) allt i papper och plast.

    Värdshuset Gyllene Måsen Sveavägen avsågs med min slarviga platshänvisning.

    Tänk på M i McD och en mås
    Den får alltid rätt till slut som tänker rätt från början

    Comment

    • echoSwe
      Medlem
      • 2004-11-05
      • 1467

      #77
      *arg* måste ni ta det innan skolan slutar?
      Den slutar den 10-onde ju

      Comment

      • :stefan:
        Moderator
        • 2000-04-28
        • 8032

        #78
        Hey, nåt datum är väl inte bestämt än? Åtminstone jag har inte sett nån peka med hela handen...

        Augusti, augusti, augusti!
        My motor is stalled but my wheels are still spinning.

        Comment

        • Theon
          Medlem
          • 2002-01-19
          • 1567

          #79
          [citat=:stefan:]Hey, nåt datum är väl inte bestämt än? Åtminstone jag har inte sett nån peka med hela handen...

          Augusti, augusti, augusti! [/citat]

          *host* *host*
          http://www.webforum.nu/showthread.ph...24#post1042524
          Attached Files
          Den får alltid rätt till slut som tänker rätt från början

          Comment

          • M.Cheraghi
            Medlem
            • 2001-07-27
            • 3362

            #80
            Skriv upp mig på:

            [citat]
            4/6 13.00
            Restaurangernas dag. Ät och drick så mycket du vill.
            [/citat]
            The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.

            Comment

            • bewern
              Medlem
              • 2002-06-10
              • 515

              #81
              [citat=:stefan:]Hey, nåt datum är väl inte bestämt än? Åtminstone jag har inte sett nån peka med hela handen...

              Augusti, augusti, augusti! [/citat]
              Om du kollar bland Theon's inskickade bilder hittar du säkert nån där man pekar med hela handen.

              Jag som trådskapare har tidigare bestämt:
              [citat=bewern]
              25/5 18.00
              Tovel day i Observatorielunden, vid bassängen intill Mc Donalds.
              Där spelar vi kubb & boule. Nån svalkande dricka hinner vi nog med.

              4/6 13.00
              Restaurangernas dag. Ät och drick så mycket du vill.

              6/8 13.00
              5-kamp på Gröna Lund. Kräv hämnd för tidigare förluster.
              [/citat]
              Alltså ALLA dagar är wF-träff. Comprende.

              Har vi nu utrett alla frågor? Bra.
              Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.

              Gammalt djungelordspråk.

              Comment

              • M.Cheraghi
                Medlem
                • 2001-07-27
                • 3362

                #82
                [citat]Har vi nu utrett alla frågor? Bra.[/citat]
                Gringo, ska man skicka PM till dig och grejer? Eller ska man bara dyka upp och se glad ut? Jag skrev ett inlägg strax ovanför ditt desutom, som du kanske missade
                The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.

                Comment

                • bewern
                  Medlem
                  • 2002-06-10
                  • 515

                  #83
                  [citat=M.Cheraghi][citat]Har vi nu utrett alla frågor? Bra.[/citat]
                  Gringo, ska man skicka PM till dig och grejer? Eller ska man bara dyka upp och se glad ut? Jag skrev ett inlägg strax ovanför ditt desutom, som du kanske missade [/citat]
                  Svar: Nej.

                  Det räcker med att man här, klart och tydligt, talar om vilka träffar man dyker upp på. Och sen för jag lite statistik. Sen kollar jag av några dagar innan att alla anmälda fortfarande vill. Och så dyker man upp på den träffen också.

                  Men det är förstås inget tvång att föranmäla sig. Men det vore roligt för alla att se hur många, och vilka, som man kan träffa.
                  Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.

                  Gammalt djungelordspråk.

                  Comment

                  • Nicrosoft
                    Medlem
                    • 1999-12-24
                    • 3824

                    #84
                    WOW, den 6/8 ser det ut som att jag skulle kunna hedra er med min närvaro
                    // Nicro

                    En dator gör att du kan slösa bort tiden på ett effektivt sätt.

                    www.nicrobild.se www.nicro.se

                    Comment

                    • :stefan:
                      Moderator
                      • 2000-04-28
                      • 8032

                      #85
                      Shit, jag måste fortfarande vara bakfull sen i lördags...

                      Oh well, augusti är numera inbokat för batalj på Grönan mellan vätskepauserna.
                      My motor is stalled but my wheels are still spinning.

                      Comment

                      • bewern
                        Medlem
                        • 2002-06-10
                        • 515

                        #86
                        [citat=marja]Jag vill vara med och leka!!! [/citat]
                        Oj. Jag har glömt dig
                        Visst får du det. Bara du tar med dig Dryden. Ska vi boka in dig den 6/8
                        Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.

                        Gammalt djungelordspråk.

                        Comment

                        • bewern
                          Medlem
                          • 2002-06-10
                          • 515

                          #87
                          Preliminärbokning

                          OK.
                          Som jag tolkar inläggen här ser träffarna ut enl. följande:

                          25/5 Towel day
                          Impact
                          m_soderlund
                          J.Rönnberg
                          @nders
                          Theon
                          Freestyler
                          bewern

                          4/6 Uteätardagen
                          Impact
                          m_soderlund
                          J.Rönnberg
                          M.Cheragi
                          PeW
                          bewern

                          6/8 5-kamp på Grönan
                          Impact
                          m_soderlund
                          J.Rönnberg
                          Dryden
                          Theon
                          PeW
                          Nicrosoft
                          :stefan:
                          bewern

                          Personer som noterat intresse, men inte anmält sig/alt inte sagt datum:
                          Brantis
                          hypatia
                          bassebhu
                          hopparn
                          OlleBoop
                          marja

                          Så ligger det till. Någon som vill ändra på sin anmälan? Nyanmälan? Avhopp? Medtar kompisar?
                          Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.

                          Gammalt djungelordspråk.

                          Comment

                          • @nders
                            Moderator
                            Marsvin
                            • 2000-06-30
                            • 26914

                            #88
                            Jag skulle uppskatta om någon berättade för mig var min Towel Day-tröja är.
                            @aviddevguy

                            Comment

                            • Theon
                              Medlem
                              • 2002-01-19
                              • 1567

                              #89
                              [citat=@nders]Jag skulle uppskatta om någon berättade för mig var min Towel Day-tröja är. [/citat] En titt i kristallkulan visar att den ligger ihopknölad under en gammal joggingoverall
                              Den får alltid rätt till slut som tänker rätt från början

                              Comment

                              • bewern
                                Medlem
                                • 2002-06-10
                                • 515

                                #90
                                [citat=@nders]Jag skulle uppskatta om någon berättade för mig var min Towel Day-tröja är. [/citat]
                                Det är väl Towel-day t-shirten. Som Rikard fixade till towel day för några år sedan.
                                Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.

                                Gammalt djungelordspråk.

                                Comment

                                Working...