wF-träff våren 2005 i Stockholm

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hopparn
    Medlem
    • 2001-11-07
    • 1043

    #31
    [citat=Dryden]I den mån jag kan närvara så är jag självfallet på! [/citat]
    jag är med på samma premisser som ovantecknad
    På stenåldern betydde vegetarian "värdelös jägare"!

    Comment

    • @nders
      Moderator
      Marsvin
      • 2000-06-30
      • 26914

      #32
      Jag är intresserad, och hoppas att jag kan.
      @aviddevguy

      Comment

      • PersianBulldog
        Avregistrerad
        • 2002-08-26
        • 2380

        #33
        Beroende på vilket datum som spikas preliminäranmäler jag mig. Men det slutar inte där; överraskningarna blir bara fler och fler. Jag tar med mig magnusfernstrom.

        Comment

        • nitro2k01
          Forumvärd
          • 2003-08-26
          • 7630

          #34
          [citat=PersianBulldog]Beroende på vilket datum som spikas preliminäranmäler jag mig. Men det slutar inte där; överraskningarna blir bara fler och fler. Jag tar med mig magnusfernstrom. [/citat]Näe, jag hade paxat honom. Ju!
          Gameboy Genius - Foto: Gatukonst och elektronikporr
          Internklippning:
          1) Snaggning av fångar.
          2) Klippning frisörer emellan.

          Comment

          • OlleBoop
            Medlem
            • 2000-02-21
            • 1432

            #35
            Viljan finns, får se hur långt det räcker...
            Originally posted by spango
            Människor är som datorer, fast långsammare, påhittigare och gjorda av kött.

            Comment

            • oelbal
              Medlem
              • 2001-01-06
              • 3016

              #36
              [citat=OveRRidE]Om jag säger att jag vill dyka upp, lovar oelbal att komma då? Jag behöver någon som är lika ond och hemskt som mig för att inte känna mig utstött. [/citat]
              Jag kan inte lova något. Det skrämmer mig lite, för att om ni träffar mig så kommer ni att märka att jag inte alls är ond och hemsk, utan en riktig mysfarbror. Huu, hemska tanke!

              Comment

              • Brantis
                Moderator
                • 2001-12-20
                • 1211

                #37
                Jag vill komma.
                För mig spelar det ingen större roll vilket evenemang vi åker på, bara jag får dricka öl.

                < Kunnskap är mackt > < Blogg >

                Tidigast redigerad av Brantis. 2001-12-20 klockan 21:01

                Comment

                • nitro2k01
                  Forumvärd
                  • 2003-08-26
                  • 7630

                  #38
                  [citat=Brantis]Jag vill komma.
                  För mig spelar det ingen större roll vilket evenemang vi åker på, bara jag får dricka öl. [/citat]Kom då på microdisko's ettårsjubileum!
                  Gameboy Genius - Foto: Gatukonst och elektronikporr
                  Internklippning:
                  1) Snaggning av fångar.
                  2) Klippning frisörer emellan.

                  Comment

                  • UlfT
                    Medlem
                    • 2001-05-21
                    • 6050

                    #39
                    [citat=oelbal][citat=OveRRidE]Om jag säger att jag vill dyka upp, lovar oelbal att komma då? Jag behöver någon som är lika ond och hemskt som mig för att inte känna mig utstött. [/citat]
                    Jag kan inte lova något. Det skrämmer mig lite, för att om ni träffar mig så kommer ni att märka att jag inte alls är ond och hemsk, utan en riktig mysfarbror. Huu, hemska tanke! [/citat]Du kommer inte ha några problem med att uppfylla förväntningarna. OveRRidEär egentligen bara ironisk. I själva verket anser han att han är godheten själv.
                    "Where has Doctor Alban gone? I shall tell you. We have killed him - you and I. We are his murderers."

                    —Friedrich Nietzsche

                    Comment

                    • oelbal
                      Medlem
                      • 2001-01-06
                      • 3016

                      #40
                      UlfT, frågan är väl ändå om alla andra anser att OveRRide är godheten själv?

                      Comment

                      • pimme
                        Medlem
                        • 2001-09-11
                        • 553

                        #41
                        [citat=oelbal]UlfT, frågan är väl ändå om alla andra anser att OveRRide är godheten själv? [/citat]

                        Om man ger OveRRide världsherravälde så har han en förmåga att bli ond, men annars är han snäll som en lammunge!
                        [citat]Iteration är vackert men rekursion är gudomligt![/citat]

                        Comment

                        • nitro2k01
                          Forumvärd
                          • 2003-08-26
                          • 7630

                          #42
                          1000 rows of code
                          makes OveRRidE a
                          dull boy...

                          1000 rows of code
                          a day makes OveRRidE
                          a dull dull dull boy...

                          All code and no sleep
                          makes makes OveRRidE
                          a dull dull boy...
                          Gameboy Genius - Foto: Gatukonst och elektronikporr
                          Internklippning:
                          1) Snaggning av fångar.
                          2) Klippning frisörer emellan.

                          Comment

                          • bewern
                            Medlem
                            • 2002-06-10
                            • 515

                            #43
                            Kan vi gå "on topic" igen?

                            Berätta vad ni vill göra, och när?
                            Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.

                            Gammalt djungelordspråk.

                            Comment

                            • J. Rönnberg
                              Medlem
                              • 2005-01-06
                              • 620

                              #44
                              [citat=Brantis]Jag vill komma.
                              För mig spelar det ingen större roll vilket evenemang vi åker på, bara jag får dricka öl. [/citat]

                              Låter som något man skulle kunna vara med på.
                              www.johnnyronnberg.se
                              “I have a really good reason to be loaded to night… I have been drinking all day.”

                              Comment

                              • Pace
                                Medlem
                                • 2001-06-25
                                • 5947

                                #45
                                [citat=Brantis]Jag vill komma.
                                För mig spelar det ingen större roll vilket evenemang vi åker på, bara jag får dricka öl. [/citat]

                                En parkbänk i centrum?
                                Take your god and shove him

                                Comment

                                Working...