[citat=Coccozz]Men, varför inte en femkamp på Liseberg? [/citat]Det går alldeles utmärkt att arrangera wF-träffar på andra ställen i landet också.
wF-träff våren 2005 i Stockholm
Collapse
X
-
-
Jag kan nog komma vid alla tillfällen. Och som vanligt utlovar jag att jag vinner alla drabbningar
bassebhu - din kompis bland kompisar
Om du mot förmodan inte är nöjd med kompositionen av ovanstående inlägg,
eller att det helt enkelt inte nådde upp till dina förväntningtar - var god:
Rapportera till bassebhuComment
-
[citat=bewern]<ironi>
Oj vad många förslag som kommit in.
</ironi>
Då gör vi helt enkelt så här: Jag pekar med hela handen och bestämmer.
25/5 18.00
Tovel day i Observatorielunden, vid bassängen intill Mc Donalds.
Där spelar vi kubb & boule. Nån svalkande dricka hinner vi nog med.
[/citat]
Då man håller på att bygga om runt bassängen kanske det finns bättre platser (kanske är man klar till den 25/5?). Sen är det inte helt fel att Stockholms bästa klubb (
), STAR, har sin klubblokal på kullen. Finns mycket fint att titta på.
I övrigt kan jag alla datum, med en liten brasklapp för alal datum
.
www.johnnyronnberg.se
“I have a really good reason to be loaded to night… I have been drinking all day.”Comment
-
[citat=@nders][citat=Coccozz]Men, varför inte en femkamp på Liseberg? [/citat]Det går alldeles utmärkt att arrangera wF-träffar på andra ställen i landet också. [/citat]
Hehe, får se, kanske kan bli nåt då
www.afrikanästa.se | Reseblogg inför och under vår drömresa - sex månaders backpacking i Afrika!Comment
-
[citat=bewern]<ironi>
Oj vad många förslag som kommit in.
</ironi>[/citat]
AHAHAHAHA!!!

Min humor, sorry
Last edited by magnusfernstrom; 2005-05-10, 21:09.Drip, drop ... SLICE!Comment
-
-
Bump
Det finns anledning att vaksamt iakktaga väderutvecklingen. Om det är uppehåll kommer i alla fall jag att dyka upp vid Gyllene Måsen kl 18.00. Bouleset och regelverk ligger i en liten låda på hojen.
Väderprognos
Den får alltid rätt till slut som tänker rätt från börjanComment
-
[citat=Theon]Bump
Det finns anledning att vaksamt iakktaga väderutvecklingen. Om det är uppehåll kommer i alla fall jag att dyka upp vid Gyllene Måsen kl 18.00. Bouleset och regelverk ligger i en liten låda på hojen.
Väderprognos
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.j...usRenderType=1 [/citat]
Och var ligger gyllene måsen
Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.
Gammalt djungelordspråk.Comment
-
[citat=bewern][citat=Theon]Bump
Det finns anledning att vaksamt iakktaga väderutvecklingen. Om det är uppehåll kommer i alla fall jag att dyka upp vid Gyllene Måsen kl 18.00. Bouleset och regelverk ligger i en liten låda på hojen.
Väderprognos
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.j...usRenderType=1 [/citat]
Och var ligger gyllene måsen
[/citat]hehe till och med jag fattar att han menar nån mc'donalds
bassebhu - din kompis bland kompisar
Om du mot förmodan inte är nöjd med kompositionen av ovanstående inlägg,
eller att det helt enkelt inte nådde upp till dina förväntningtar - var god:
Rapportera till bassebhuComment
Oderland
Collapse
[/citat]
Comment