wF-träff våren 2005 i Stockholm

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • @nders
    Moderator
    Marsvin
    • 2000-06-30
    • 26914

    #61
    [citat=Coccozz]Men, varför inte en femkamp på Liseberg? [/citat]Det går alldeles utmärkt att arrangera wF-träffar på andra ställen i landet också.
    @aviddevguy

    Comment

    • Dryden
      Medlem
      • 2002-08-03
      • 12245

      #62
      [citat=@nders][citat=Dryden]Jag kan i alla fall dyka upp på femkampen på Grönan som det ser ut just nu. [/citat]Vad ska det vara bra för? Du vet ju att du kommer sist i alla tävlingsmoment ändå? [/citat]
      resebloggen # twitter # instagram

      Comment

      • bassebhu
        Moderator
        • 2001-11-20
        • 4028

        #63
        Jag kan nog komma vid alla tillfällen. Och som vanligt utlovar jag att jag vinner alla drabbningar
        bassebhu - din kompis bland kompisar

        Om du mot förmodan inte är nöjd med kompositionen av ovanstående inlägg,
        eller att det helt enkelt inte nådde upp till dina förväntningtar - var god:

        Rapportera till bassebhu

        Comment

        • Theon
          Medlem
          • 2002-01-19
          • 1567

          #64
          25/5 och 6/8 blir perfekt.

          Jag ser verkligen fram emot att träffa alla jag mött tidigare och gärna så många nya som möjligt. Låt oss förenas i ödmjuka böner om bra väder
          Den får alltid rätt till slut som tänker rätt från början

          Comment

          • J. Rönnberg
            Medlem
            • 2005-01-06
            • 620

            #65
            [citat=bewern]<ironi>
            Oj vad många förslag som kommit in.
            </ironi>

            Då gör vi helt enkelt så här: Jag pekar med hela handen och bestämmer.

            25/5 18.00
            Tovel day i Observatorielunden, vid bassängen intill Mc Donalds.
            Där spelar vi kubb & boule. Nån svalkande dricka hinner vi nog med.
            [/citat]

            Då man håller på att bygga om runt bassängen kanske det finns bättre platser (kanske är man klar till den 25/5?). Sen är det inte helt fel att Stockholms bästa klubb (), STAR, har sin klubblokal på kullen. Finns mycket fint att titta på.

            I övrigt kan jag alla datum, med en liten brasklapp för alal datum .
            www.johnnyronnberg.se
            “I have a really good reason to be loaded to night… I have been drinking all day.”

            Comment

            • Coccozz
              Medlem
              • 2003-04-17
              • 2008

              #66
              [citat=@nders][citat=Coccozz]Men, varför inte en femkamp på Liseberg? [/citat]Det går alldeles utmärkt att arrangera wF-träffar på andra ställen i landet också. [/citat]
              Hehe, får se, kanske kan bli nåt då
              www.afrikanästa.se | Reseblogg inför och under vår drömresa - sex månaders backpacking i Afrika!

              Comment

              • marja
                Medlem
                • 2003-03-23
                • 244

                #67
                Jag vill vara med och leka!!!

                Comment

                • magnusfernstrom
                  Medlem
                  • 2003-03-17
                  • 2184

                  #68
                  [citat=bewern]<ironi>
                  Oj vad många förslag som kommit in.
                  </ironi>[/citat]
                  AHAHAHAHA!!!

                  Min humor, sorry
                  Last edited by magnusfernstrom; 2005-05-10, 21:09.
                  Drip, drop ... SLICE!

                  Comment

                  • PeW
                    Medlem
                    • 2000-06-20
                    • 6839

                    #69
                    De två sista ser okej ut för min del

                    Comment

                    • Freestyler
                      Medlem
                      • 2000-02-28
                      • 1051

                      #70
                      25/5 låter inte helt illa. Lill-lördag!
                      Assm....

                      Comment

                      • :stefan:
                        Moderator
                        • 2000-04-28
                        • 8032

                        #71
                        25/5 är ju mitt i veckan (och dessutom final i Champions League!) och 4/6 är jag i Ronneby, Skövde eller Halmstad...

                        Go for augusti!
                        My motor is stalled but my wheels are still spinning.

                        Comment

                        • hypatia
                          Medlem
                          • 2001-02-20
                          • 1325

                          #72
                          Towelday rockar.

                          Comment

                          • Theon
                            Medlem
                            • 2002-01-19
                            • 1567

                            #73
                            Bump

                            Det finns anledning att vaksamt iakktaga väderutvecklingen. Om det är uppehåll kommer i alla fall jag att dyka upp vid Gyllene Måsen kl 18.00. Bouleset och regelverk ligger i en liten låda på hojen.

                            Väderprognos
                            Den får alltid rätt till slut som tänker rätt från början

                            Comment

                            • bewern
                              Medlem
                              • 2002-06-10
                              • 515

                              #74
                              [citat=Theon]Bump

                              Det finns anledning att vaksamt iakktaga väderutvecklingen. Om det är uppehåll kommer i alla fall jag att dyka upp vid Gyllene Måsen kl 18.00. Bouleset och regelverk ligger i en liten låda på hojen.

                              Väderprognos
                              http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.j...usRenderType=1 [/citat]
                              Och var ligger gyllene måsen
                              Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.

                              Gammalt djungelordspråk.

                              Comment

                              • bassebhu
                                Moderator
                                • 2001-11-20
                                • 4028

                                #75
                                [citat=bewern][citat=Theon]Bump

                                Det finns anledning att vaksamt iakktaga väderutvecklingen. Om det är uppehåll kommer i alla fall jag att dyka upp vid Gyllene Måsen kl 18.00. Bouleset och regelverk ligger i en liten låda på hojen.

                                Väderprognos
                                http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.j...usRenderType=1 [/citat]
                                Och var ligger gyllene måsen [/citat]hehe till och med jag fattar att han menar nån mc'donalds
                                bassebhu - din kompis bland kompisar

                                Om du mot förmodan inte är nöjd med kompositionen av ovanstående inlägg,
                                eller att det helt enkelt inte nådde upp till dina förväntningtar - var god:

                                Rapportera till bassebhu

                                Comment

                                Working...