Dålig uppslutning på wF-träffen igår. Docka hade jag och bewern trevligt. Vi åt en god bit mat och såg på Stockholms maraton samtidigt som vi pratare om allt mellan currykryddning till syreförrådet på ISS. Med andra ord missade ni andra något speciellt.
Och vi godtar inga bortförklaringar från er som inte var där
www.johnnyronnberg.se “I have a really good reason to be loaded to night… I have been drinking all day.”
Jag ringde Drygen, Mani och Theon men ingen av dem var där/kunde ge mig svar på var folket fanns, så trots att jag var i kungsträdgården och hade tänkt leta upp er så blidde det inget. Var där kring 16-snåret så ni hade kanske hunnit dra.
[citat=bassebhu]Jag ringde Drygen, Mani och Theon men ingen av dem var där/kunde ge mig svar på var folket fanns, så trots att jag var i kungsträdgården och hade tänkt leta upp er så blidde det inget. Var där kring 16-snåret så ni hade kanske hunnit dra. [/citat]
Jag var på wF-Canasta-turnering i Enköping och hade telefonen avstängd. Hade vi vetat att du var lämnad ensam i Kungsan, hade vi dykt upp hela gänget för att hålla dig sällskap. Jag ska sköta mitt kommunikationssystem bättre i framtiden. Hoppas att du fann lite gott käk i alla fall
r/fixade skrivfel
[citat=Theon]...Hoppas att du fann lite gott käk i alla fall ...[/citat]Jag gjorde inte det
Jag gick runt och var irriterad på allt och alla hela dagen. Körde armbågs-sm längs drottninggatan - för att inte tala om kungsträdgården. En snubbe från skolan hade tydligen hälsat på mig vid sergel utan att jag märkt honom fick jag höra dagen efter sen. Jag hade sett livsfarlig ut.
Inte fick jag tag på en enda studentpresent till kompisen och ingen present till brorsan heller
Inte ens buttericks hade nåt kul. Speciellt inget uppblåsbart.
Jag utmanar på stående fot alla som bjuder i ölhäfning.
wF-träff är inplanerad som en punkt på semestern. För att inte råka ut för att missa tåget detta året oxå så kanske man skulle lägga ut en krok om sovplats på natten.
// Nicro
En dator gör att du kan slösa bort tiden på ett effektivt sätt.
Comment