wF-träff våren 2005 i Stockholm

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Impact
    Medlem
    • 2004-09-03
    • 606

    #166
    Jag är jätteledsen. Men jag är jätteförkyld och kan tyvärr inte komma.
    Ordning håller endast den som är för lat för att leta.

    Comment

    • J. Rönnberg
      Medlem
      • 2005-01-06
      • 620

      #167
      Dålig uppslutning på wF-träffen igår. Docka hade jag och bewern trevligt. Vi åt en god bit mat och såg på Stockholms maraton samtidigt som vi pratare om allt mellan currykryddning till syreförrådet på ISS. Med andra ord missade ni andra något speciellt.

      Och vi godtar inga bortförklaringar från er som inte var där
      www.johnnyronnberg.se
      “I have a really good reason to be loaded to night… I have been drinking all day.”

      Comment

      • bassebhu
        Moderator
        • 2001-11-20
        • 4028

        #168
        Jag ringde Drygen, Mani och Theon men ingen av dem var där/kunde ge mig svar på var folket fanns, så trots att jag var i kungsträdgården och hade tänkt leta upp er så blidde det inget. Var där kring 16-snåret så ni hade kanske hunnit dra.
        bassebhu - din kompis bland kompisar

        Om du mot förmodan inte är nöjd med kompositionen av ovanstående inlägg,
        eller att det helt enkelt inte nådde upp till dina förväntningtar - var god:

        Rapportera till bassebhu

        Comment

        • Theon
          Medlem
          • 2002-01-19
          • 1567

          #169
          [citat=bassebhu]Jag ringde Drygen, Mani och Theon men ingen av dem var där/kunde ge mig svar på var folket fanns, så trots att jag var i kungsträdgården och hade tänkt leta upp er så blidde det inget. Var där kring 16-snåret så ni hade kanske hunnit dra. [/citat]
          Jag var på wF-Canasta-turnering i Enköping och hade telefonen avstängd. Hade vi vetat att du var lämnad ensam i Kungsan, hade vi dykt upp hela gänget för att hålla dig sällskap. Jag ska sköta mitt kommunikationssystem bättre i framtiden. Hoppas att du fann lite gott käk i alla fall
          r/fixade skrivfel
          Last edited by Theon; 2005-06-06, 11:38.
          Den får alltid rätt till slut som tänker rätt från början

          Comment

          • bassebhu
            Moderator
            • 2001-11-20
            • 4028

            #170
            [citat=Theon]...Hoppas att du fann lite gott käk i alla fall ...[/citat]Jag gjorde inte det

            Jag gick runt och var irriterad på allt och alla hela dagen. Körde armbågs-sm längs drottninggatan - för att inte tala om kungsträdgården. En snubbe från skolan hade tydligen hälsat på mig vid sergel utan att jag märkt honom fick jag höra dagen efter sen. Jag hade sett livsfarlig ut.

            Inte fick jag tag på en enda studentpresent till kompisen och ingen present till brorsan heller
            Inte ens buttericks hade nåt kul. Speciellt inget uppblåsbart.
            bassebhu - din kompis bland kompisar

            Om du mot förmodan inte är nöjd med kompositionen av ovanstående inlägg,
            eller att det helt enkelt inte nådde upp till dina förväntningtar - var god:

            Rapportera till bassebhu

            Comment

            • bewern
              Medlem
              • 2002-06-10
              • 515

              #171
              Nu är det knappt en månad kvar til wF-5-kampen. Dags att anmäla sig, och börja träna.

              Vi träffas den 6/8 kl. 13.00 vid Bellmansro som vanligt.

              /R
              Följande har tidigare visat intresse för vår lilla 5-kamp
              Impact
              m_soderlund
              J.Rönnberg
              Dryden
              Theon
              PeW
              Nicrosoft
              :stefan:
              bewern
              aasah

              Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.

              Gammalt djungelordspråk.

              Comment

              • :stefan:
                Moderator
                • 2000-04-28
                • 8032

                #172
                Check!

                Här finns en stående utmaning i shufflepuck!
                My motor is stalled but my wheels are still spinning.

                Comment

                • Dryden
                  Medlem
                  • 2002-08-03
                  • 12245

                  #173
                  Som det ser ut just precis i skrivande stund så är jag på G för Grönan-träffen.
                  resebloggen # twitter # instagram

                  Comment

                  • Nicrosoft
                    Medlem
                    • 1999-12-24
                    • 3824

                    #174
                    Jag utmanar på stående fot alla som bjuder i ölhäfning.

                    wF-träff är inplanerad som en punkt på semestern. För att inte råka ut för att missa tåget detta året oxå så kanske man skulle lägga ut en krok om sovplats på natten.
                    // Nicro

                    En dator gör att du kan slösa bort tiden på ett effektivt sätt.

                    www.nicrobild.se www.nicro.se

                    Comment

                    Working...