Senast måndag har jag min & jag köper en cash utan abb så blir livet enklare & i längden billigare.
Officiella iPhone-tråden!
Collapse
X
-
-
-
6440:- inkl ett obundet abb från Telia (49:-/mån & 3 mån uppsägning)www.kristerlindholm.se - Blog etc.. Bop!Comment
-
-
The future is today, worry about it tomorrowComment
-
Efter att ha haft min 3GS i ett dygn har jag inte funnit några buggar eller försämringar mot "gamla" 3G-modellen.
Det som förbättrats & som märks förutom lagringskapaciteten är att den är snabbare över lag, i vissa fall sjukt snabb.
Mail, kontakter & Kalender märks det extra tydligt på när man startar & jobba i.
Videofunktionen funkar bra & autofocus lika så.www.kristerlindholm.se - Blog etc.. Bop!Comment
-
Treee Geeee Essss! Yeah. Återkommer med hur jag tycker att uppgraderingen är
Sanningen är störst, men EG-rätten har företräde
eight-thirty res at Dorsia | Mister One Million | jag var där | Klauz!Comment
-
Se bif fil.
Nån som har en susning om vart i Sverige (helst) man kan finna ett liknande lädercase till iPhone?
Jag är i första hand ute efter en lösning som gör att jag kan släpa med mig upp till 6 plastkort + helst ett fack för div sedlar.
Den skall såklart inte vara filofax-fet utan så slimmad som möjligt.
Modellen som bilden visar hittade jag på Amazon.com & den gick visst inte att skeppa till sverige, annars hade jag köpt den.Attached Fileswww.kristerlindholm.se - Blog etc.. Bop!Comment
-
Se bif fil.
Nån som har en susning om vart i Sverige (helst) man kan finna ett liknande lädercase till iPhone?
Jag är i första hand ute efter en lösning som gör att jag kan släpa med mig upp till 6 plastkort + helst ett fack för div sedlar.
Den skall såklart inte vara filofax-fet utan så slimmad som möjligt.
Modellen som bilden visar hittade jag på Amazon.com & den gick visst inte att skeppa till sverige, annars hade jag köpt den.
Appelstore verkar kunna ha det du söker...
------------------------------------------
Text Censurerad av wF: *** *** *** ** ***
SvFF - FOTBOLLSMÖRDARE
Djurgårdens IF - NY Yankees -IlovenyComment
-
Nej, den har bara plats för 2 kort + att den kostar skjortan.www.kristerlindholm.se - Blog etc.. Bop!Comment
-
Krusell hade en fin modell som jag beställde trots att den inte sväljer alla mina kort: http://www.expansys.se/d.aspx?i=174078www.kristerlindholm.se - Blog etc.. Bop!Comment
-
Som nummer 1 i kön hos The Phone House i Uppsala så lyckas jag få en av de tre som de idag fick in i butik!
Så nu sitter jag här med en ny och fin 32 GB 3GS. Tog 12 månaders Telia vänner med 200kr förhöjd månadsavgift. Med kontantinsatsen så kommer mobilen kosta mig 6099kr.
The future is today, worry about it tomorrowComment
Oderland
Collapse
Comment