Warning: Trying to access array offset on null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2 Officiella iPhone-tråden! - webForum

Officiella iPhone-tråden!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Poffe
    Medlem
    • 2002-04-13
    • 2935

Upplåsningen
    TWIsM
    Get Simpsonized!

Comment

• KrpSvedberg
      Medlem
      • 2005-10-10
      • 54

Telenor kommer börja sälja iPhone 3Gs 9 juli. Om Telia får samma datum vet jag inte.

Comment

• bassebhu
        Moderator
        • 2001-11-20
        • 4028

Om man fortfarande har ett halvårs bindning kvar på iPhone 3G så får man vänta ut det innan man kan skaffa iPhone 3G S eller?
        bassebhu - din kompis bland kompisar

Om du mot förmodan inte är nöjd med kompositionen av ovanstående inlägg,
        eller att det helt enkelt inte nådde upp till dina förväntningtar - var god:

Rapportera till bassebhu

Comment

• :stefan:
          Moderator
          • 2000-04-28
          • 8032

"Kommer snart" stod det i Apples nyhetsbrev som kom nyss...
          My motor is stalled but my wheels are still spinning.

Comment

• Dryden
            Medlem
            • 2002-08-03
            • 12245

Originally posted by bassebhu
            Om man fortfarande har ett halvårs bindning kvar på iPhone 3G så får man vänta ut det innan man kan skaffa iPhone 3G S eller?
            När det är mindre än tre månader kvar av en bindningstid hos Telia kan du teckna en förlängning på abonnemanget och därmed plocka ut en ny iPhone. Hos Telenor är det samma princip, men där kan man förlänga redan när det gått 75% av bindningstiden (det vill säga ett halvår på en tvåårsbindning).

Poffe: som vanligt går väl den informationen (om hur upplåsningen går till) ut till kunderna innan medarbetarna i butiken får veta.
            resebloggen # twitter # instagram

Comment

• bassebhu
              Moderator
              • 2001-11-20
              • 4028

Originally posted by Dryden
              När det är mindre än tre månader kvar av en bindningstid hos Telia kan du teckna en förlängning på abonnemanget och därmed plocka ut en ny iPhone. Hos Telenor är det samma princip, men där kan man förlänga redan när det gått 75% av bindningstiden (det vill säga ett halvår på en tvåårsbindning).

Poffe: som vanligt går väl den informationen (om hur upplåsningen går till) ut till kunderna innan medarbetarna i butiken får veta.
              Vad tror du att en iPhone 3G S kommer att ligga på om jag förlänger då? Jag betalade 5000 för den jag har nu. Kan jag byta in den eller låsa upp och sälja på nåt sätt?

Rapportera till bassebhu

Comment

• Dryden
                Medlem
                • 2002-08-03
                • 12245

Byta in lär nog bli en omöjlighet, det blir nog mer att låsa upp den du har idag och kränga den på Blocket.se. Det du kan efterfråga om du köper en S-modell är ju att du får upplåsningen på köpet eftersom du väljer att förlänga abonnemanget och köpa en ny svindyr lur hos dem. Värt ett försök i alla fall.
                resebloggen # twitter # instagram

Comment

• bassebhu
                  Moderator
                  • 2001-11-20
                  • 4028

3.0 finns att hämta i iTunes nu! Jippieeee!!!

Rapportera till bassebhu

Comment

• sgtpepper
                    Medlem
                    • 2000-04-30
                    • 5524

Originally posted by bassebhu
                    3.0 finns att hämta i iTunes nu! Jippieeee!!!
                    Mycket trevligt! Hoppas ett jailbreak för 3.0 kommer ut snart!

Comment

• voigtann1
                      Forumvärd
                      • 2001-06-14
                      • 8810

Originally posted by sgtpepper
                      Imorgon om allt gå rätt
                      "det går inte att lära en gammal norrlänning byta namn på irc" - gammalt kinesiskt uttryck

Comment

• Gislaved
                        Medlem
                        • 2004-11-13
                        • 1480

Originally posted by sgtpepper
                        För min del finns det inte så många anledningar kvar att jailbreaka nu. MMS och internetdelning var det två stora anledningarna för min del. Varför vill du jailbreaka?
                        Utan en punkt hade den här meningen aldrig tagit slut

Webbradion - podcast för webbutvecklare | Blogg | Jobb

Comment

• Poffe
                          Medlem
                          • 2002-04-13
                          • 2935

För min del är det yellowsn0w jag vill åt med en jailbreak, annars finns det jag vill ha nu. Fast jag väntar nog i alla fall till nästa månad då jag kan låsa upp den helt från Telia.
                          TWIsM
                          Get Simpsonized!

Comment

• bassebhu
                            Moderator
                            • 2001-11-20
                            • 4028

Om det är nån som kör mobileme i os x och får problem att aktivera sin telefon igen efter 3.0 så testa att aktivera den med ett os x-konto där mobileme inte ligger inlagt. Buggigt, men det funkade för mig.

Kan man synka trådlöst med 3.0? Internetdelning funkade ju strålande!

Rapportera till bassebhu

Comment

• sgtpepper
                              Medlem
                              • 2000-04-30
                              • 5524

Originally posted by Gislaved
                              För min del finns det inte så många anledningar kvar att jailbreaka nu. MMS och internetdelning var det två stora anledningarna för min del. Varför vill du jailbreaka?
                              Jag måste kunna köra yellowsn0w för att ta bort operatörslåset, jag vill kunna komma åt operativsystemet, jag vill kunna köra program som bakgrundsprocesser mha Backgrounder, jag vill kunna göra saker som Apple av marknadsmässiga skäl inte låter mig göra (som att Skype:a på 3G-nätet).

Utan jailbreak är en iPhone en väldigt trevlig smartphone. Med jailbreak är det den grymmaste lilla minidator/mediacenter/allt-i-ett-grunka som finns att uppbringa

Comment

• voigtann1
                                Forumvärd
                                • 2001-06-14
                                • 8810

sgtpepper: yellowsn0w kommer inte fungera det är UltraSn0w som gäller
                                "det går inte att lära en gammal norrlänning byta namn på irc" - gammalt kinesiskt uttryck

Comment

Working...