[citat=PsyDonia]Är ganska bedrövligt att dom inte medelat något om vad som händer på olika frum.
man är ju glad att man inte har dom.
Denna tråd skapades 2004-06-17
och 99KR-Fredrik va aktiv senast 2004-06-27
här i forumet.
Så han lär ha sett denna tråd då och kunna förklara. [/citat]Han har säkert kollat in tråden efter det också om än kanske inte inloggad
Jo hur som så borde dom här i denna tråd förklarat för länge sen tycker man.
Det dom gjort nu är vad jag anser oförlåtligt.
Mycket kan hända servrar krashar man kan ha otur.
men det fråntar ju inte dom rätten att skita i att informera folk om vad som hänt.
om dom hade t.ex. skickat ut ett mass utskick samma dag till sina kunder så hade nog saken varit helt anorlunda.
Men tydligen så hade dom väl inte råd att informera folk i tid.
Kan ju kanske ha något med priset att göra.
Men info borde dom endå gett ut i tid.
Jag registrerade ett konto hos 99kronor i förra veckan och jag kommer åt kontrollpanelen och där verkar det fungera fint. Dock så fungerar inte domänen. Har uppdaterat den med deras namnservrar men det fungerar inte ändå. Försöker jag gå in på sidan med den temporära adressen man får vid registreringen, den som består av ett ip nummer, så fungerar det fint men inget händer om jag försöker med domännamnet istället.
Det var positivt att höra att du så sent som i förra veckan öppnade ett konto och redan "är igång".
Antar att felet med namnservrarna ligger hos 99kronor.
Kontakta helpdesken, med din tur borde du få svar.
Själv har jag fortfarande inte fått mina uppgifter till mitt konto jag köpte för en månad sen.
Supporten har tagit sig i kragen och kontaktat mig idag.
Men dom påstår att dom svarat mig men att mailen studsat tillbaka. Skitsnack säger jag.
Mig veterligen har jag inte haft problem med mailen.
Det enda tillfället skulle i såna fall vara när jag flyttade min domän till det nya webhotellet.
[citat=Kef2005.2]Varför är det ingen som anmäler detta företaget? Står ni ut med att bli behandlade så? Ni har betalat för en tjänst, och då skall den fungera också! [/citat]
Dom ska ialla fall bli meddelade direkt.
Alla företag kan ha otur att servrar krasher etc.
Bra info ska komma ut samma dag till kunderna.
[citat=PsyDonia]
Alla företag kan ha otur att servrar krasher etc.
[/citat]
Min slutsats: Det har inte med otur att göra! 99-Kronor är ett blufföretag enligt mig! Så fort det är problem så får kunderna inga svar när dom kontaktar "supporten"! Jag är en av dom som aldrig kommer vända mig till detta "företaget"...
Visst, jag har ingen erfarenhet av att ligga hos dom, men med tanke på hur många av deras kunder som har problem och aldrig får hjälp så drar jag den slutsats jag beskrev ovan!
[citat=Kef2005.2]Varför är det ingen som anmäler detta företaget? Står ni ut med att bli behandlade så? Ni har betalat för en tjänst, och då skall den fungera också! [/citat]
Varför är det ingen som anmäler detta företaget? Står ni ut med att bli behandlade så? Ni har betalat för en tjänst, och då skall den fungera också!
Men det är ju det jag gjort, se tidigare inlägg.
Har oxå blivit kontaktad av supporten, men om det vara av den anledningen vet jag ej.
Vår breväxling slutade iaf bums, när jag skrev att jag hade anmält dom.
Har inte hört något sen den 20/7
Comment