Det klantigaste du gjort?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Piiip
    Medlem
    • 2002-08-01
    • 524

För några år sen när jag var mindre så skulle jag åka cross i Finland.. Jag tänkte att den inte skulle gå så snabbt.. Men det gjorde den.. Full gas in i däcken runt banan och ett träd.. Flög över styret...

Comment

• OveRRidE
      Medlem
      • 2001-02-05
      • 8509

Jag jobbade som servicekille på ett datorföretag för drygt två år sedan ocha skulle fippla ut en CD-ROM ur en gammal liggande IBM-burk, typ en 486:a eller nåt.

När jag skulle dra ut strömsladden, som satt som berget, tog jag i lite för mycket och slant till med högerhanden. Jag kände att det sved till men tog nya tag i mitt försök att frigöra kabelskrället. Jag får inte loss kabeln ändå och ställer mig lutandes över datorn med händerna på arbetsbänken. Då ser jag att det är blod i datorn.. på hårddisken och runt kablaget som sitter vid IDE-slotarna. Tittar på högerhanden och märker att jag slitit upp hela ena knogen på en vass kant på chassit (där jag slog i). När jag rörde på handen så såg jag senan i såret som åkte fram och tillbaks. Det var lite sådär kul. Det var typ blodspår över halva lokalen efter att jag åkt till sjukhuset och tejpat..
      http://truemaybefalse.blogspot.com - Med en debugger i högsta hugg

Comment

• OveRRidE
        Medlem
        • 2001-02-05
        • 8509

Kommer även ihåg den gången vi skulle dricka Sambuca på puben en gång för ett bra tag sedan. Tankade var vi så det räckte och allt som brinner är ju bra, när man är så full. Sambuca kan ju drickas genom att man tänder eld på det så att det brinner på ytan i ett shot-glas. Sedan sätter man handen över glaset och ser till att det blir vakuum (syret tar ju slut i glaset). Sen kan man lyfta glaset om man lyfter handen. Det gjorde vi, och dum i huvet som man var skulle man ju visa för alla i baren, vänder sig om och viftar lite för mycket med handen.. Vips! Glaset flyger iväg och tänder eld på halva bardisken.

Dessutom har jag sett kompisar som tänd eld på det när de har det i munnen. Han hade inga ögonbryn kvar sen.
        http://truemaybefalse.blogspot.com - Med en debugger i högsta hugg

Comment

• Johnny Rönnberg
          Avregistrerad
          • 2002-12-31
          • 383

Sprit ska drickas och inte eldas upp

Comment

• caze
            Medlem
            • 2001-09-24
            • 4686

haha
            Carl / Digitalbyrå i Stockholm - Digital1

Comment

• BigLapin
              Medlem
              • 2001-01-29
              • 35

När jag var runt 9-10 eller nåt sånt så var jag hos grannen och skulle kasta pil.......vi hade anordnat en stor tävling med hela kvarterets ungar......Och när det sedan tillslut vart min tur så stod jag där och koncentrerade mig, böjde armen lite lätt bakåt och slungsr iväg pilen........trodde jag.......i själva verket hade jag glömt att släppa pilen och därmed stampat pilen rakt in i låret.....mmmm.....jätteskönt!

Till det hela hör också att när vi (jag och mina bröder) nån månade senare for upp till våran Farfar så inträffade EXAKT samma sak där........
              Alla behöver inte vara korkade bara för att jag är det!

Comment

• Lofberg
                Medlem
                • 2002-11-23
                • 1277

http://www.webforum.nu/showthread.ph...light=V%E4rsta

http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&threadid=63514

Gott om såna här trådar nu
                Korvsk krokfjälst

Comment

• caze
                  Medlem
                  • 2001-09-24
                  • 4686

Har gjort mycket genom åren men en av dessa saker är:

När jag gick i förskolan råkade jag på en innebandy match på skolgården genom ett slagskott i baksvingen slå ut en kompis vuxen-framtand, han har idag porslins tand, ett minne för livet med andra ord
                  Carl / Digitalbyrå i Stockholm - Digital1

Comment

• Lofberg
                    Medlem
                    • 2002-11-23
                    • 1277

Slagit av....3-4 klubbor (de enklaste innebandygrejor som finns) under tiden 7-8....MEN skolan har dåliga klubbor, iaf till landbandy
                    Korvsk krokfjälst

Comment

• [AMD]Zmaster
                      Medlem
                      • 2002-03-23
                      • 1546

1.I gympasalen i 6:an så bad vår nye gympalärare (som jag för övrigt bråkat med) mig att hissa ner en stor madrass som hänger på väggen, man hissar ner med vinch. Vinchen var lite för högt upp, så jag fick hoppa upp och slå den åt rätt håll, men sen typ 3 gången så lossnar det TUNGA vinchhantaget och jag svingar det istället rakt i min panna, vilket resulterar i blodsprut från pannan. Gympaläraren ser inte att jag blöder och säger, fortsätt nu, du blöder inte, sen tog jag bort händerna..då syntes det.

2.I 5:an kom jag i bråk med min huvudlärare, och efter en liten utskällning skrek jag -"JÄVLA KÄRRINGJÄVEL", och drog.
                      Gissa om jag fick skämmas sedan, inför hela klassen hotade hon med att dra dit farsan och sen drog hon in på på deras rum, där jag fick snacka me morsan och be om förlåtelse till läraren.

Nu tror ni att jag är värsta bråkstaken, men nej, hade dock väldigt starkt temperament, men det är borta nu
                      [email protected]

Comment

• Lofberg
                        Medlem
                        • 2002-11-23
                        • 1277

[CITAT]skrek jag -"JÄVLA KÄRRINGJÄVEL", och drog. [/CITAT]

Déjà Vu !

Tänk va, precis så gjorde jag i 5:an när läraren skulle säga åt oss att vi fick gå hem. Hon sa namnen ett o ett så en gick åt gången.
                        Vem blir sist? Jo, självklart JAG! Jag undra vafan varför och skriker sedan [CITAT]JÄVLA KÄRRINGJÄVEL[/CITAT]

Slapp iaf skämmas sedan, fast jag grina när jag sprang till bussen
                        Korvsk krokfjälst

Comment

• Babbelfisken
                          Medlem
                          • 2000-09-27
                          • 8

En gång tog jag mig en simtur i ett glas jordgubbssaft. Trodde att det föll under kategorin "sötvatten" men det gick inge bra. Gälarna klibbade igen direkt.

Comment

• Lord Pingu
                            Medlem
                            • 2001-04-01
                            • 688

Pingu

ny signatur?

Comment

• #L#
                              Medlem
                              • 2002-07-01
                              • 1054

Är en lång lång nedförsbacke genom lite utanför city i borås .. skulle cykla till golfbana för att slå lite ... hade hela ryggsäcken full att golfbollar .. säg en 150 st.. nrä jag är mitti backen öppnas väskan på nått lurit sätt å alla bollarna studsar ut å börjar rulla ... all trafik stockas å flok bara stirrar på mig där jag hoppat av cykeln och springer som en slagen iller runt å försöker hinna ikapp så många bollar som möjligt där de rullar ner för backen .. *puh va piiiiiiiinsamttt*

/r luddigt formulerat

Comment

• [AMD]Zmaster
                                Medlem
                                • 2002-03-23
                                • 1546

[citat=#L#]Är en lång lång nedförsbacke genom lite utanför city i borås .. skulle cykla till golfbana för att slå lite ... hade hela ryggsäcken full att golfbollar .. säg en 150 st.. nrä jag är mitti backen öppnas väskan på nått lurit sätt å alla bollarna studsar ut å börjar rulla ... all trafik stockas å flok bara stirrar på mig där jag hoppat av cykeln och springer som en slagen iller runt å försöker hinna ikapp så många bollar som möjligt där de rullar ner för backen .. *puh va piiiiiiiinsamttt*

/r luddigt formulerat [/citat]

[email protected]

Comment

Working...