Det klantigaste du gjort?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vide
    Medlem
    • 1999-12-05
    • 6094

[citat=Kitti]Hmm... vågar man berätta?

1) Telefonen ringde... jag gick upp ur sängen, slog på stereon och svarade "hallå" ståendes mot högtalaren... Ja, jag var trött, ok??

2) Telefonen ringde... och jag svarade med vattenglaset... Blev väl lite blöt på köpet... Ja, jag var trött då också...
    [/citat]
    LOL

Liknande saker har man ju gjort själv, som tur är så har man selektivt minne, så dessa incidenter har lagts i mitt undermedvetna.
    Lite musik: VideGeiger.com och iTunes

Comment

• Vide
      Medlem
      • 1999-12-05
      • 6094

Nu kom jag på en...

Var på bilsemester i sommras och skulle sova över hos Mamma, jag gick ur bilen och pratade en del, hämtade min väska ur baksätet och låste dörren genom att hålla upp handtaget och stänga dörren.

Två sekunder senare inser min hjärna att något är fel, jag känner i min ficka om mina bilnycklar ligger där. Nope, inte ett spår, kollar via passagerarfönstret för att se om dom är kvar i tändningslåset, Japp, där var dom. ARGH!!!

Jahapp, tar en fika och funderar på saken, konsulterar om det finns några biltjuvar att prata med som kan hjälpa mig. Men det fungerar inte på min bil (utan att göra allt för stora ingrepp).

Lösningen blev att ringa en kompis som bor 100 mil ifrån, gå in i min lägenhet, hämta extranyckeln till bilen, skicka den till Mammas adress.

Tur att posten denna gången var någorlunda snabba, detta var på Onsdagen, och ville gärna åka i helgen, och nyckeln kom på Fredagen.

Kontenta: Var inte dum!
      Lite musik: VideGeiger.com och iTunes

Comment

• mikul
        Medlem
        • 2001-08-18
        • 810

Hahaha!
        Nu kom jag på en sak.
        En gång när jag va ett litet barn & skulle hem från min dagmamma, så kom min far för att hämta mig som vanligt.
        Men jag hade cycklat dit på morgonen, så jag skulle ju självklart tävla med farsan som körde bil...

Så när jag va uppe i som bästa farten(det va nerförsbacke, så jag hade ganska hög fart) så fick jag för mig att vinka till pappa som körde brevid mig...

Va tror ni händer om inte BANG!!! Rätt in i en lyktstolpe
        "jag skulle vilja påstå att han inte svimmade av egen kraft!"
        "livet är fan ingenting för amatörer asså!"

Vad är det för fel på att vara lat? tänk om det blev krig och ingen kom dit.

Comment

• m_soderlund
          Medlem
          • 2002-09-18
          • 4733

[citat=Piiip]Det här borde vara med.. [/citat]Oj oj oj, Luxman rockar han med.

Jag sitter här och asgarvar åt er klumpedunsar, speciellt efter mitt relativt tråkiga nationella matte D-prov..

Comment

• tillmar
            Medlem
            • 2002-09-08
            • 736

[citat=Vide][citat=Kitti]Hmm... vågar man berätta?

1) Telefonen ringde... jag gick upp ur sängen, slog på stereon och svarade "hallå" ståendes mot högtalaren... Ja, jag var trött, ok??

2) Telefonen ringde... och jag svarade med vattenglaset... Blev väl lite blöt på köpet... Ja, jag var trött då också...
            [/citat]
            LOL

Liknande saker har man ju gjort själv, som tur är så har man selektivt minne, så dessa incidenter har lagts i mitt undermedvetna. [/citat]

Hehe, kommer på en sak som var rätt pinsam hände för två veckor sedan,

Ja la och sov och så ringde min polare till min mobil. Ja vakna upp och trodde det var alarmet på telefon så ja sträckte mig och tryckte på en knapp(med andra ord svarade ja) la mig ner och sov sen. Där stog min kompis och lyssnade på medans ja låg och vred mig och snarka:-P

Comment

• :stefan:
              Moderator
              • 2000-04-28
              • 8032

[citat=tillmar]Ja la och sov och så ringde min polare till min mobil. Ja vakna upp och trodde det var alarmet på telefon så ja sträckte mig och tryckte på en knapp(med andra ord svarade ja) la mig ner och sov sen. Där stog min kompis och lyssnade på medans ja låg och vred mig och snarka:-P [/citat]Haha, sånt gör jag på regelbunden basis, men jag brukar efter ett par sekunder sömndrucket börja fundera på varför larmets signal lät som ringsignalen..?
              Bara att famla efter telefonen, försöka få igång rösten och grymta fram nåt så personen i andra änden börjar snacka.

Det var ju lagom bra att göra så en morron när en arbetsgivare jag hade sökt jobb hos ringde...
              My motor is stalled but my wheels are still spinning.

Comment

• m_soderlund
                Medlem
                • 2002-09-18
                • 4733

Det är hyfsat klantigt att plugga för mycket till prov också, speciellt till matteprov. Senare på dagen sitter där med ett jättelätt tal och egentligen har man löst det från början, men kollat fel i facit eller kollat på fel uppgift i boken, varpå man sitter där i värsta fall mer än en halvtimme och fattar noll.

Comment

• Pedda
                  Forumvärd
                  • 2000-06-28
                  • 4880

hmmm, finns mycket klantigt man gjort, men här är en sak:

Var och festade med kompisar i en stuga som hade en brandstege från andra våningen, denna fick jag syn på och skulle så klart ner. Klättrade ut genom fönstret och svängde höger för att gå nerför trappan. Och ner kom jag fort, för trappan var nämligen till vänster!
                  Landade blåslagen på gräsmattan en halvmeter från ett par tjejer som satt och snackade. Skrämde nog nästan ihjäl dom när jag kom farandes.
                  Om jag var blygsam,skulle jag vara perfekt
                  ><((((º>

Comment

• m_soderlund
                    Medlem
                    • 2002-09-18
                    • 4733

..angående Sicos klantighet:

I en datasal i skolan så har vi en projektor som visar en jättestor bild på en duk. En hormonstinn pubertal kille i trean surfade runt på nätet, till synnerligen olämpliga ställen med säkerligen diverse lättklädda damer - utan att tänka på att det fanns personer i datasalen. Inte så smidigt..

OBS - jag går ej i trean.

Comment

• Piiip
                      Medlem
                      • 2002-08-01
                      • 524

kom på en sak nu...
                      Jag och pappa cyklade en gång när jag var mindre...
                      Då säger han akta släpet och jag svara ja... gissa vad som händer sen...

Jag åker rätt i släpet...
                      Men klarade mig utan skador...

Comment

• Lord Pingu
                        Medlem
                        • 2001-04-01
                        • 688

[citat=Pedda]hmmm, finns mycket klantigt man gjort, men här är en sak:

Var och festade med kompisar i en stuga som hade en brandstege från andra våningen, denna fick jag syn på och skulle så klart ner. Klättrade ut genom fönstret och svängde höger för att gå nerför trappan. Och ner kom jag fort, för trappan var nämligen till vänster!
                        Landade blåslagen på gräsmattan en halvmeter från ett par tjejer som satt och snackade. Skrämde nog nästan ihjäl dom när jag kom farandes. [/citat] Hehe f@n va skönt!!
                        Pingu

ny signatur?

Comment

• Pedda
                          Forumvärd
                          • 2000-06-28
                          • 4880

[citat=Lord Pingu][citat=Pedda]hmmm, finns mycket klantigt man gjort, men här är en sak:

Landade blåslagen på gräsmattan en halvmeter från ett par tjejer som satt och snackade. Skrämde nog nästan ihjäl dom när jag kom farandes. [/citat] Hehe f@n va skönt!! [/citat]

Nja, va inte så skönt när man vaknade dan efter.
                          Men man har ju skrattat åt det många gånger så här efteråt.
                          Om jag var blygsam,skulle jag vara perfekt
                          ><((((º>

Comment

• mikul
                            Medlem
                            • 2001-08-18
                            • 810

[citat=Lantis]Ett av dom tusentals klantiga saker jag har gjort är:
                            När jag var jätte full en gång så gick jag in i en stolpe och trodde det var en person så jag skulle vara artig och bocka och säga förlåt men jag slog i huvudet igen och vaknade morgonen därpå med värdens bula i skallen. [/citat]Vi får se hur många stolpar det blir i dag då lantis

Jag sattsar på 8, nån som sattsar emot??

BTW: förra helgen gick han in i typ 6-7 stycken

Comment

• @nders
                              Moderator
                              Marsvin
                              • 2000-06-30
                              • 26914

Nu när jag känner lantis mer än väl, så måste jag nog tillstå att tusen stolpar för kvällen inte är i överkant.

Några hjärncellsförluster där är inte så mycket att bråka om.
                              @aviddevguy

Comment

• mikul
                                Medlem
                                • 2001-08-18
                                • 810

Hahahaha, detr är rätt @nders
                                Lantis är fan den klantisgaste människan jag vet När vi festade hemma hos han sisst rammlade han ner för trappan 7 eller 8 gånger p en kväll, och det är ingen överdrift...

Comment

Working...