[wF-betting '06] - När brinner bocken?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dryden
    Medlem
    • 2002-08-03
    • 12245

    #1

    [wF-betting '06] - När brinner bocken?

    allmän begäran kommer här en bettingtråd kring den världsberömda bockens öde. Rösta och hoppas på det bästa.
    86
    ...-23 december.
    24.42%
    21
    24-31 december.
    12.79%
    11
    1 januari - ...
    3.49%
    3
    Den klarar sig helt!
    59.30%
    51
    resebloggen # twitter # instagram
  • Okkido
    Medlem
    • 2000-05-12
    • 4460

    #2
    Jag tror på att den klarar sig hel. Försök kommer göras på följande dagar: 23 dec. 26 dec. och 31 dec. Men det kommer inte börja brinna.

    Comment

    • Vatos Locos
      Medlem
      • 2005-03-22
      • 1063

      #3
      Självklart så kommer den att brinna, skrev i någon annan tråd att den kommer att ha brunnit 3 ggr innan nyår, så det blir Lucia, Juldagen och vid nyår.

      Ett hett tips.

      Comment

      • Web-Tor
        Medlem
        Smurf
        • 2000-11-03
        • 11794

        #4
        Jag tror inte att den kommer brinna så jag röstade på "Den klarar sig helt!" men jag tror inte att den kommer att klara sig helt. Den kommer utsättas för annan plågsam behandling efter den 1 januari.

        PS. Det är alltid kul men omröstningar där man själv kan påverka resultatet.
        /Tor
        Jag och mina bilder.

        Comment

        • toff
          Medlem
          • 2003-09-11
          • 123

          #5
          hmm.. varför finns inte alternativet "sprängs till småbitar" med?
          "Love isn't blind, it's retarded!"

          Comment

          • silfver
            Medlem
            • 2003-04-03
            • 9709

            #6
            Haha, nice Dryden!

            Jag tror inte heller bocken kommer brinna. Men jag hoppas den gör det. Förresten, är den inte övervakad med kameror och sånt också?
            Silfver Creations

            Comment

            • Web-Tor
              Medlem
              Smurf
              • 2000-11-03
              • 11794

              #7
              Originally posted by silfver
              Förresten, är den inte övervakad med kameror och sånt också?
              jo
              /Tor
              Jag och mina bilder.

              Comment

              • Mika3l
                Medlem
                • 2001-11-18
                • 3776

                #8
                -23
                Det stora datatestet:
                För att börja testet tryck alt+F4.
                -------------------------------
                Bandet | Sidoprojektet | Portfolion | Bloggen

                Comment

                • jofawe
                  Medlem
                  • 2006-03-29
                  • 1329

                  #9
                  jag har alltid undrat vad de kommer göra med bocken om den INTE brinner upp ..

                  annars tippar jag på 22
                  Patric

                  www.bejbi.se
                  | blog.bejbi.se | www.patricfranksson.se | hilfemag.com

                  Comment

                  • Winterlord
                    Medlem
                    • 2005-04-07
                    • 589

                    #10
                    Inte en chans att den klarar sig till 24.

                    Originally posted by Web-Tor
                    PS. Det är alltid kul men omröstningar där man själv kan påverka resultatet.
                    En stor anledning till att jag vågar skratta.
                    Vianor Trollhättan

                    Comment

                    • Akerlundh
                      Medlem
                      • 2003-05-21
                      • 1371

                      #11
                      Jag tror inte heller den kommer brinna i år.
                      Men jag hoppas på att det.
                      Lögnen är vackrare än sanningen, men framförallt roligare! Sökmotoroptimering

                      Comment

                      • JAreMANNEN
                        Medlem
                        • 2000-08-02
                        • 1698

                        #12
                        Tyvärr klarar sig skiten denna gång!
                        http://www.tranceaddict.com/ | http://www.trance.nu/ | swe.TA | Addicted yet... ?

                        Comment

                        • Esen
                          Medlem
                          • 2002-03-16
                          • 3534

                          #13
                          Den har ju redan brunnit i år, Men dok bara ena röda bandet som går runt bocken...
                          och det kanske inte räknas?






                          ------------------------------------------
                          Text Censurerad av wF: *** *** *** ** ***
                          ------------------------------------------
                          SvFF - FOTBOLLSMÖRDARE
                          ------------------------------------------
                          Djurgårdens IF - NY Yankees -Iloveny

                          Comment

                          • Web-Tor
                            Medlem
                            Smurf
                            • 2000-11-03
                            • 11794

                            #14
                            Nej, det gör det inte.
                            /Tor
                            Jag och mina bilder.

                            Comment

                            • Dryden
                              Medlem
                              • 2002-08-03
                              • 12245

                              #15
                              Nej, bock(fan) skall traditionsenligt brinna ut helt för att den här tävlingen ska räknas!

                              mvh
                              Dryden
                              VD wF-betting '06
                              resebloggen # twitter # instagram

                              Comment

                              Working...