...åkt skateboard (för första gången på 10 år) på KFUM och blivit plåtad av fotograf. JP betalar.
...känt att mina ben förmodligen kommer må dåligt av allt ansträngande.
... städat.
... packat ihop mina tillhörigheter, nu är det bara 3 timmar kvar tills det är dags att åka hem från umeå.
... insett att jag har haft jäkligt kul här! Nu är det tillbaka till verkligheten!
.. haft en ovanligt dålig dag
.. fått meddelandet "sorry dude, device need hard drive check" när jag startade pacemakern..
.. varit på två lägenhetsvisningar
.. Jobbat häcken av mig.
.. Ätit god mat.
.. Spelat badminton
.. Fått till en knäck i knät
.. Surat för det onda knät och masat mig ut i bastun.
.. Fått lift hem från badminton *suurt*
.. Kramat frun
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
...börjat dagen med en strejkande dator och trasig processorfläkt. Jippi.
...cyklat och köpt en ny, nästan passande fläkt
...blivit stolt över en händig pojkvän som customisat och installerat fläkten så min dator funkar igen
...åkt till Västerås och jobbat med Tydal
...åkt tillbaka till Uppsala med en busschaufför som antingen var full eller total nybörjare. Tur det fanns bälte och att jag inte kräktes. Fy f*n!
...insett att det kommer att bli en lång dag. Tur att man kan ta det lite lugnt de två första timmarna.
...njutit av finfint aprilväder. Strålande solsken och nollgradigt.
...sett bilder från Getryggen och en topptur. Det såg riktigt nice ut. Vill!
klockan 18.00 och fem minuter ska ni stanna upp i den rörelsen ni råkade vara i.
Det är World freeze day, tanken är att skapa debatt kring stressen i samhhället
klockan 18.00 och fem minuter ska ni stanna upp i den rörelsen ni råkade vara i.
Det är World freeze day, tanken är att skapa debatt kring stressen i samhhället
Jobbigt om man gasar på i bilen just då
.. Meckat webberi nästan hela dagen
.. Fått nytt programmeringsuppdrag
.. Mumsat bananer hela dagen
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
...Kommit hem efter att ha åkt tåg i 15,4 timmar. Uff, det är jobbigt med sittplatser och det känns som om jag har trärumpa trots hyfsat behagliga tågsäten... Nej, liggplatser om man ska åka 15h+
... pratat lite telefon.
... satt igång arbetsstationen igen. Ahhh.
... börjat känna mig lagom seg.
...hittat ett extremt bra plugin till FireFox, PicLens, det är för att kolla på bilder/foton på nätet. Grymt bra om man gillar t ex Google bilder, Flickr och sådant. Måste provas!
Comment