...fått mail om att min hårddisk är på väg hem igen. Jag får en ny.
Idag har jag...
Collapse
X
-
-
...prövat gymmet som ingår i hyran. Lätt värt! Så nu kan man komma igång lite inför sommaren också.
Och så är det en hel del tjejer som tränar där, inte fel.
Comment
-
..roat mig med stegräknare, hittils uppe i strax över 17 000 steg för dagen
Comment
-
Inte dåligt, eftersom jag är ungefär så gammal, nu gäller det bara att hålla sig därDin ålder borde vara 23.2 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse
... fått tillbaka min laptop. Den fungerar nu men har mindre ram. Ugh.
... Jobbat, antagligen sista dagen på länge - på det gamla stället.
... Sökt nytt jobb."1 + 1 = 11"Comment
-
Comment
-
-
Comment
-
...utökat dagsresultatet på stegräknaren från igår, nästan samma tid, nära 18 500 steg, detta efter att ha gått runt nästan hela Hallsberg
Comment
-
Comment
-
... kommit på en intressant tävling (som bygger på en gammal idé, 32mb minneskort och en jävla massa fotografer
)
... råkat kalla min nya chef bitch .. stämningen blev lite tryckt efter det :|Comment
-
Grattis.Originally posted by Danny...fått min examen! Härligt. Nu kan man stänga den kappsäcken för gott.
... fortsatt mina samtal med en kund i finland om hur deras önskemål om ändringar i ett program ska genomföras.
... lämnat beräknad tidrapport på densamma. Alltid lika svårt att uppskatta hur lång tid nya funktioner tar att bygga.
... haft magont.
... zappat mellan hockyn och fotbollen.
... druckit whisky. (bra för magen, bara i medicinskt syfte.)Om jag var blygsam,skulle jag vara perfekt
><((((º>Comment
Oderland
Collapse
Comment