Idag har jag...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pedda
    Forumvärd
    • 2000-06-28
    • 4880

... fått ett mail ang. ett nytt projekt som jag ska vara involverad i.
    Tyvärr så var mailet skrivet på finska så jag vet inte vad det är jag ska göra.
    ... avslutat ett av projekten. Skönt.
    Om jag var blygsam,skulle jag vara perfekt
    ><((((º>

Comment

• :stefan:
      Moderator
      • 2000-04-28
      • 8032

..fått ett samtal från en gammal polare jag inte sett på flera år! Hon är i Stockholm och vill dricka öl.
      ..tydligen öl inplanerat.
      My motor is stalled but my wheels are still spinning.

Comment

• lalja
        Medlem
        • 2007-12-15
        • 182

Haft en rolig dag.
        Dagen började med ett varv runt bellersjön, drygt 35 minuter stenhård jogging.
        Det var jätte skönt! Aja, sen stack jag och handlade in salladshuvud,tomat,gurka,paprika,lök och lite till, sen gjorde jag en mumsig sallad. Mmmm.
        Sedan tog jag mig i kragen och gick till stan och köpte mig ett par nya byxor och en fin emilio tröja. Över förväntan.
        Och nu sitter jag med min andra sallad idag, efter ett stenhård boxningspass. Pjuh.
        Imorgon blir det slapp förutom gymmet då.
        Sweet!
        "Hellre missförstått geni än glasklar idiot."

Comment

• JoakimE
          Medlem
          • 2000-02-12
          • 1190

...kört min hittils längsta tur i förarstolen på ett tåg, Kalmar C - Linköping C på dryga 3 timmar eller så, kewlt!
          ...mumsat kinesmat till lunch, gott!
          ...slöat bakdelen av mig i soffan efter jobbet, skönt! Ledigt imorn, ännu bättre!

ewenson.se - själlöst

Comment

• Danny
            Medlem
            • 2004-07-04
            • 8477

...haft med kameran till jobbet och det har tagits en hel del kul foton ...i övrigt så var det första officiella uppdraget!

...upptäckt små repor i displayen på kameran trist, var det jag eller någon annans fel? Ska nog sätta nåt skydd där kanske...

...kört slut på batteriet i kameran igen, är uppe i nästan 1000 bilder redan!

...installerat FastStone Image Viewer. Det är det bästa bildvisningsprogram jag provat. Och det är dessutom gratis!!! ACDSee kan dra åt h-vete! Bloatat junk.

...stoppat i 1 Gb minne till i datorn inte samma CL-värde, men det verkar funka bra ändå. Hoppas på att datorn ska bli mindre trög... (och ja, den är städad)
            dannesholk.se

Comment

Moderator
              • 2000-04-28
              • 8032

..träffat tidigare nämnda polare på en pub i stan och snackat skvaller så det stod det härliga till! Vi kom fram till att det är nog tre år sen vi sågs senast, fan vad tiden går...

Comment

• Dryden
                Medlem
                • 2002-08-03
                • 12245

...blivit väl medveten om Bineros vonanka-problem som började igår kväll. En hel dag i princip utan e-post. Det tär på själen vill jag lova.
                ...äntligen fått klartecken kring projektet jag ska påbörja i morgon. Nu ska den här amatörgrytan kokas ihop till något bra.
                ...hittat mina gamla löpardojjor från 1999. Jag tror bannemig att det var de jag sprang mitt första Göteborgsvarv i. Varför de har hängt med i fyra flyttlass efter det tänker jag dock inte svara på.
                resebloggen # twitter # instagram

Comment

• filippo
                  Medlem
                  • 2003-01-12
                  • 1813

...klivit upp snuskigt tidigt
                  ...om 3h är jag i Stockholm
                  ...i eftermiddag står jag på Jämtlands Ambassad (Engelen) i Stockholm och presenterar Östersund Marathon, har som ansvarig för Sveriges tredje största maraton fått äran att vara med fyra VM-organisationer under denna dag Stockholm.

Originally posted by Bengt Eveby VM-general för skidskytte-VM
                  Det som sker i vinter i Jämtland är något alldeles unikt, vi har fyra världsmästerskap inom loppet av några månader. Enduro - VM i Östersund den 15-16 mars, Draghunds - VM i Åsarna den 6-9 mars, Curling - JVM den 1-9 mars samt vårt eget skidskytte-VM mellan den 8-17 februari, snacka om vintersportregion.
                  » Dagene kommer én og én, ikke i bunter.

------------------
                  www.rwmedia.se
                  www.konsertfotograf.nu
                  www.weddingphoto.nu
                  www.tandemfoto.nu
                  ------------------

Comment

• Danny
                    Medlem
                    • 2004-07-04
                    • 8477

...råkat ut för värsta väderomslaget. Först var det lite snöfjun på backen och det kom lite smått och lagom kallt var det. Sedan tog det inte mer än 10 minuter så blev det nästan snöstorm och blankis. I en backe körde de i 5 km/h bara för att hålla sig på vägen... usch då...
                    dannesholk.se

Comment

• JoakimE
                      Medlem
                      • 2000-02-12
                      • 1190

...skruvat isär en bärbar dator
                      ...funderat på varför den komponent man vill åt alltid skall vara mest svåråtkomlig!?
                      ...skruvat ihop nämnda dator igen.
                      ...stört mig på att det blev tre skruvar över, undra vart dom hör hemma
                      ...hoppats att åtgärden som gjorts, skall räcka för att få datorn att fungera normalt igen..

ewenson.se - själlöst

Comment

• Dryden
                        Medlem
                        • 2002-08-03
                        • 12245

...varit på lägenhetsvisning och blickat ut över Östersund. Stans bästa utsikt!
                        resebloggen # twitter # instagram

Comment

• Lasp
                          Medlem
                          • 2000-07-29
                          • 10197

...lagt klinkers på halva köksgolvet
                          Livet är kort och Nu!
                          Läs mera!
                          !?

Comment

• Danny
                            Medlem
                            • 2004-07-04
                            • 8477

...köpt ett displayskydd till P1 som jag ska använda till min kamera. Den är i bra storlek, kostade 200 spänn, "military grade" står det på den
                            dannesholk.se

Comment

Moderator
                              • 2000-04-28
                              • 8032

..tillbringat mer tid bakom ratten på firmaskåpet än på jobbet, tack till den som skrev fel adress på följesedeln på grejorna jag skulle leverera... Många varv runt det enkelriktade kvarteret blev det innan jag hittade rätt - på andra sidan korsningen bakom en byggställning...

Comment

• jofawe
                                Medlem
                                • 2006-03-29
                                • 1329

Originally posted by Danny
                                ...köpt ett displayskydd till P1 som jag ska använda till min kamera. Den är i bra storlek, kostade 200 spänn, "military grade" står det på den
                                ett visible shield perhaps?
                                Jag köpte ett likadant till min p1i ..

.. lyckats sumpa jobbdatorn. Kopplade in den på hemnätverket och så ville den starta om och när den gjort det så går det inte logga in på datorn längre..
                                Så de blir till att lämna tillbaka den, efter att bara haft den i 3 veckor, till itavdelningen.
                                Patric

www.bejbi.se
                                | blog.bejbi.se | www.patricfranksson.se | hilfemag.com

Comment

Working...