.. fått mina nya hörlurar .. skullcandy ftw!
Idag har jag...
Collapse
X
-
-
...fått lite dåligt samvete över att jag sket i introduktionslektionen i marknadsföring och säljteknik...Comment
-
-
.. sett hur 530000kr kommit in på mitt konto.. (lägenhetsaffären är äntligen klar!!)
.. funderat över vilken kamera jag ska köpa nu .. heheComment
-
..funderat på om man ska hoppa SL-kortet, spara 690 spänn och ta hojen till jobbet - april blir f a t t i g ...
..trots detta äntligen fått tummen ur och beställt digital-tv. PVR-box för 1 spänn. Tackar!
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
...tränat!
...fotat halva dagen på jobbet. Skulle fota elsystemet. Passade också på att fota en massa verkstadsbilder för att göra HDR av, usch vad jag vill pilla med det NU! Men hinner inte. Får ta det till helgen... frågan är ju hur man gör?!
...avgassystemshaveri på bilen! Det har gått sönder strax bakom bakre ljuddämparen, dessa förbannade avgassystem, gör de dem av smörgåsfolie eller!? Pajjar ju jämt!!!
Comment
-
Säger bara FerritaOriginally posted by Danny...avgassystemshaveri på bilen! Det har gått sönder strax bakom bakre ljuddämparen, dessa förbannade avgassystem, gör de dem av smörgåsfolie eller!? Pajjar ju jämt!!!
rostfritt bytte jag till direkt när det gick sönder första gången på Volvon jag hade. Det räcker bilens livslängd..
.. Vaknat tidigt
.. Lämnat på dagis
.. Åkt till jobbet
.. Loggat på
.. Insett att det blir en jobbig dag
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
-
.. fått ett fotojobb
Comment
-
Grattis!Originally posted by jofawe.. fått ett fotojobb
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
... varit på ett seminarie med titeln "Games: What’s love gotta do with them?" av Jessica Enevold, IT University of Copenhagen, Denmark.
varit på föreläsning om spel med titeln "Character advancement, game progression and learning" av Jonas Linderoth, University of Gothenburg, Sweden. Båda ägde rum på Umeå universitet.
... jobbat med illustrationer.
... ätit lunch vid umeå universitets lunchbar och haft en djup diskussion om verklighet. Väldigt givande!"1 + 1 = 11"Comment
-
..upptäckt en finurlig funktion på Platsbanken - spara annons som pdf!
..fått en kompressor på 5,5 hästkrafter i skallen. Aj som fan!
..kört ut och installerat ovan nämnda kompressor hos en kund och ägnat en halvtimme åt felsökning och svordomar innan jag insåg att vår nyanställde verkstadskille monterad trefashandsken fel. Gick lite bättre efter att jag kopplat om den.
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
Oderland
Collapse
Comment