Idag ska vi släcka ljuset mellan kl. 20.00-21.00, global manifestation för klimatet
Idag har jag...
Collapse
X
-
-
De har tjuvstartat i Storbritannien: http://www.google.co.uk/Gameboy Genius - Foto: Gatukonst och elektronikporr
Internklippning:
1) Snaggning av fångar.
2) Klippning frisörer emellan.Comment
-
-
.. köpt en mac mini .. eller.. lagt ut pengar för en iafComment
-
.. Jobbat i butik
.. Försökt nå fram till dottern som absolut inte ville gå in, stod och gallskrek i hallen i en kvart. Till sist fick jag bära in henne och ta fram katten och nappen så gick det över.
.. Fått god mat av frun
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
...fått belata 800 kr för bildelar och märker att den här fina lönen som jag fick nyss, flera tusen mer än vanligt, har gått åt väääldigt snabbt. Har inte så mycket kvar nu, får vara sparsam några veckor.
...varit datasupport
...tvättat
...känt mig risig och kollat klart på filmen Control! Vilken film, märks att det är en fotograf som gjort den, hur fint som helst, och svartvitt.Comment
-
...sett en väldigt konstig omröstning på Aftonbladet, förstår någon den där?
Attached FilesComment
-
... haft årsmöte på klubben, det gick bra
... haft sonen hemma på middag
... petat i gammal asp-kod
... flyttat filer från ena LAN-disken till den andra
... blivit lite packed
/M@rre
[Ett fynd är något du inte behöver till ett pris du inte kan motstå]
[Begrepps Joel]
Och andra användbara TegsuttryckComment
-
...röjt på en av "burkarna". Frigjort lite drygt 50 gig fördelat på kanske 30-40 program. En jävla massa skit som bara blivit liggande med andra ord.
...nöjt konstaterat skillnaden tack vare ovan nämnda arbete.
...grillat för andra gången i år. Det var kallt och den här gången fick jag stå i täckjacka, huttrandes i snön, men det var det värt när man väl fick satt sig till bords.
...somnat i samband med nattning. Vaknade för 5 min sen. Nu blir det Rome, säsong 2, ihop med några "Lapin", resten av kvällen.
Comment
-
... varit på anarkistfest.Gameboy Genius - Foto: Gatukonst och elektronikporr
Internklippning:
1) Snaggning av fångar.
2) Klippning frisörer emellan.Comment
-
..för första gången någonsin glömt bort att ställa om klockan till sommartid kvällen innan.
..givetvis vaknat av en polare som ringde och undrar var jag är, vi skulle ju träffas tio..?
..rätt bråttom med frukosten framför datorn.
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
Oderland
Collapse
Comment