Jag har funderat i helgen över varför jag låter mitt medlemskap i Svenska Kyrkan kvarstå och har inte direkt kommit på någon vettig anledning till att låta det löpa vidare. Frågan är bara vad jag går miste om vid ett eventuellt uttåg.
Hur har ni resonerat när ni valt att gå ur/stanna kvar?
Hur har ni resonerat när ni valt att gå ur/stanna kvar?
. Själv gick jag ur kyrkan för några år sedan.
Comment