Hittade det http://www.svenskakyrkan.se/svk/nycklar/begravn.htm som säger
Du har delvis rätt, grattis, man slapp inte skatten helt.
Eftersom vi är inne på rättstavning så är Åsså inget svenskt ord!
Originally posted by Svenskakyrkan
Eftersom vi är inne på rättstavning så är Åsså inget svenskt ord!


Comment