Är man traditionsbunden borde man väl hänga kvar i kyrkan?
Kyrkan är ju inte ett företag eller ett abonnemang, så jag tvivlar på att de har något väntesystem för den som valt att åter bli medlem. Möjligtvis av tekniska skäl i så fall. Tror inte att det är särskilt vanligt med gravt traditionsbundna men okristna människor som sätter något liknande i system för att spara några kronor.
Kyrkan är ju inte ett företag eller ett abonnemang, så jag tvivlar på att de har något väntesystem för den som valt att åter bli medlem. Möjligtvis av tekniska skäl i så fall. Tror inte att det är särskilt vanligt med gravt traditionsbundna men okristna människor som sätter något liknande i system för att spara några kronor.


Comment