Någon som har haft eller har problem med iPhone och temperaturer under 0 grader? Fick just höra ett vagt rykte om att den inte pallade med minusgrader.
Officiella iPhone-tråden!
Collapse
X
-
Utan en punkt hade den här meningen aldrig tagit slut
Webbradion - podcast för webbutvecklare | Blogg | Jobb
Comment
-
Jag använde min utomhus hela förra vintern utan problem. Mest kallt om fingrarna.Originally posted by DrydenNågon som har haft eller har problem med iPhone och temperaturer under 0 grader? Fick just höra ett vagt rykte om att den inte pallade med minusgrader.Comment
-
Nja, jag tänkte mest hur det blir om man har den i innerfickan när man susar ner i skidbackarna i vinter, för då lär det vara minusgrader. Eller är det då man sonika slänger in kortet i C702:an, för säkerhetsskull?Comment
-
I innerfickan lär det inte bli så låga temperaturer.Originally posted by DrydenNja, jag tänkte mest hur det blir om man har den i innerfickan när man susar ner i skidbackarna i vinter, för då lär det vara minusgrader. Eller är det då man sonika slänger in kortet i C702:an, för säkerhetsskull?Utan en punkt hade den här meningen aldrig tagit slut
Webbradion - podcast för webbutvecklare | Blogg | Jobb
Comment
-
Det finns få saker som jag inte begriper med iPhonen (varför man fortfarande inte kan vidareskicka SMS, köra copy&paste eller växla mellan applikationer) men det allra största i-landsdilemmat måste vara att mitt kameraalbum töms efter omstart/synkning.
Jag tog några bilder för en stund sedan som jag försökte maila iväg. Det gick inte alls, iPhonen hittade varesig min egen domäns SMTP-server och inte heller Gmail
n fungerade. Omstart, tänkte jag. När iPhonen startat upp igen var kameraalbumet tomt. Nej, den var inte USB-ansluten vid tillfället. Grymt irriterande.
Comment
-
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
Vad händer på Stora Aspön? | Nyx och Phobos | Steam | Xbox Live | Min LCHF-bloggComment
-
Yep, funkar finfint..
Snabbare är min enda reflektion hittils.www.kristerlindholm.se - Blog etc.. Bop!Comment
-
Apropå Iphone: Har ni läst om killen som tog en bild på snorren, mailade till älskarinnan, och skyllde på en "glitch" i Iphone när hustrun kom på honom?
Access to this place or content is restricted. If you think this is a mistake, please contact your administrator or the person who directed you here.
Med vänlig hälsning från
Danne
------
Proformica.com Marknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm..
Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
Våga Vägra
FaceBookComment
Oderland
Collapse

Comment