Någon som vet vad som händer med 99kronor.com ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bire
    Medlem
    • 1999-12-22
    • 6030

[citat=SirPeter]Dessutom tror jag att det finns någon slags sommar-rabatt för nya kunder (det brukar det vara iaf) men det låter jag vara osagt eftersom jag inte vet exakt vad eller hur mycket det är. Kanske någon annan vet mer om det där? [/citat]

Har inte du hört att kampanjkoden "wfsommar" ger 50% rabatt på paket 1,2,3 och budget första året?
    www.kristerlindholm.se - Blog etc.. Bop!

Comment

• petla81406
      Medlem
      • 2004-05-09
      • 356

SOm sakt man får det man betalar för. =)

Comment

• Joaquin
        Medlem
        • 2003-11-17
        • 304

Någon mer som fått igång sin sida ? Hur fick du reda på att din fungerade igen spejsklark ?

Pratade med en kille idag som precis öppnat ett konto där. Hans sida funkade fint, så den ligger väl på en annan server....kom igen nu 99kronor...
        Feel the Force !

Comment

• depeo
          Medlem
          • 2003-06-13
          • 487

Köper man webhotell för 99 kr / per år får man skylla sig själv.

Comment

• Joaquin
            Medlem
            • 2003-11-17
            • 304

Konstruktivt svar...det gillar vi
            Feel the Force !

Comment

• OveRRidE
              Medlem
              • 2001-02-05
              • 8509

[citat=Joaquin]Konstruktivt svar...det gillar vi [/citat]Vadå då? Han har ju rätt.

Det finns så många skitskallar i den där branschen att man borde vara lite mer vaksam.
              http://truemaybefalse.blogspot.com - Med en debugger i högsta hugg

Comment

• FredrikMH
                Medlem
                • 2004-05-20
                • 47

[citat=SirPeter]Hur får du fram de där siffrorna FredrikMH?
                Som jag tolkar priserna hos Aleborg så blir det 18Kr/GB och då får jag det till 574:- istället för de 804:- som du har fått det till.
                Dessutom tror jag att det finns någon slags sommar-rabatt för nya kunder (det brukar det vara iaf) men det låter jag vara osagt eftersom jag inte vet exakt vad eller hur mycket det är. Kanske någon annan vet mer om det där? [/citat]

Jag är ganska säker på att jag gjorde en räkning på 360kr/gb så antingen har jag totalt läst fel eller har aleborg sänkt priserna efter mitt inlägg. Strunt samma för den egentliga kostnaden för mig är 22.5kr/GB inkl moms. Likaså är jag ganska säker på att paket endast hade 7GB, det var det jag räknade på men det är också ändrat eller som sagt så har jag läst fel 2 gånger vilket jag knappast tror.

Sen kostar paket 3, 200kr inkl moms så då blir det väl:
                200 + (22.5 * 20) = 650kr

Den enda fördelen är väl att servrarna ligger i sverige... Fast jag kladrar inte deras priser för vill man att sidan ska ligga på svenska servrar så är nog aleborg en av de bästa allternativen.

Edit: Klandra inte min matematik
                Last edited by FredrikMH; 2004-06-19, 16:00.
                // Fredrik Eriksson (Twitter)

Comment

• [AMD]Zmaster
                  Medlem
                  • 2002-03-23
                  • 1546

Ok men alla som säger att man får vad man betalar för här, det är inte det tråden handlar om..det kan ni ta i en egen tråd.

Jaquin: Tar de alltså in kunder samtidigt som de har dessa problem? Borde göra att det blir ännu svårare för de att ha koll på allt..
                  [email protected]

Comment

• joel_sundkvist
                    Medlem
                    • 2003-02-25
                    • 426

[citat=joel_sundkvist]Fortfarande inget svar... (14h) *väntar med spänning* [/citat]

*21 timmar har gått*
                    Inget svar...
                    http://www.joelsundkvist.com
                    http://www.klassiskgitarr.com

"Den som liknar en gitarr vid en kvinna har aldrig sovit med en gitarr eller haft en kvinna i knät"...

Andres Segovia

Comment

• OveRRidE
                      Medlem
                      • 2001-02-05
                      • 8509

[citat=[AMD]Zmaster]Ok men alla som säger att man får vad man betalar för här, det är inte det tråden handlar om..det kan ni ta i en egen tråd.[/citat]Jasså? Någon frågar varför deras webbplats hos leverantören Åkes webbhotell inte fungerar och några svarar Du får vad du betalar för. Kan du förklara för mig hur det inte har med diskussionen att göra?

Det är väl självklart att vansinnigt låga priser måste ha en hake, förstår man inte det har man ingen verklighetsanknytning.

Comment

• Joaquin
                        Medlem
                        • 2003-11-17
                        • 304

[citat=OveRRidE][citat=Joaquin]Konstruktivt svar...det gillar vi [/citat]Vadå då? Han har ju rätt.

Det finns så många skitskallar i den där branschen att man borde vara lite mer vaksam. [/citat]

Visst har han rätt, men det hjälper ju inte direkt oss som har problem nu. Dessutom har det nämnts ett antal gånger redan...
                        Feel the Force !

Comment

• FredrikMH
                          Medlem
                          • 2004-05-20
                          • 47

[citat=AMDZmaster]
                          Jaquin: Tar de alltså in kunder samtidigt som de har dessa problem? Borde göra att det blir ännu svårare för de att ha koll på allt.. [/citat]

De har automatiska konto så registrerar du så skapas kontot direkt och du har åtkomst till det 5min senare. Om de låter det ske på servrar som fungerar varför skulle det då bli svårare?
                          // Fredrik Eriksson (Twitter)

Comment

• OveRRidE
                            Medlem
                            • 2001-02-05
                            • 8509

[citat]Visst har han rätt, men det hjälper ju inte direkt oss som har problem nu. Dessutom har det nämnts ett antal gånger redan...[/citat]Nej, men det kanske får någon annan stackars kille som letar billigt webbhotell att hålla sig borta från bottenskrapet på marknaden.

Comment

• [AMD]Zmaster
                              Medlem
                              • 2002-03-23
                              • 1546

[citat=OveRRidE][citat]Visst har han rätt, men det hjälper ju inte direkt oss som har problem nu. Dessutom har det nämnts ett antal gånger redan...[/citat]Nej, men det kanske får någon annan stackars kille som letar billigt webbhotell att hålla sig borta från bottenskrapet på marknaden. [/citat]

Nej nej och jag menade inte så mot ditt inlägg.
                              Självklart är det så, jag håller med. Var mer på att det redan nämnts 4-5 gånger i tråden, tyckte bara att vi kanske kunde lämna det.
                              Men håller med dig.
                              [email protected]

Comment

• spejsklark
                                Medlem
                                • 2003-03-16
                                • 112

[citat=Joaquin]Någon mer som fått igång sin sida ? Hur fick du reda på att din fungerade igen spejsklark ?

[/citat]

Jag testade att gå in på den helt enkelt. Något besked från 99kr att min sida är uppe igen har jag inte fått.
                                Skaffa Firefox!

Comment

Working...