Beatbox:
Men av ditt tidigare inlägg att dömma så vill du ju bara läsa sånt som du själv finner kul och skita i allt annat. Hur ska man då kunna lära sig nått ?
Individen:
Hur som helst, jag känner mej icke motiverad att läsa hundratals timmar med 'Svenska' när jag istället är intresserad och i ett större behov av matematik eller samhällskunskap och nutidshistoria. Ämnen som jag inte läser alls eller har fått alldeles för lite tid till. Kan ju ges som exempel att jag ska läsa 3 timmar matte i veckan, nu har tiden krympt till 1,5 timme ungefär.
Kan förövrigt påminna Beatbox att gymnasiet är helt och hållet frivilligt. Vill man inte lära sig något så går man inte där, då jobbar man istället. Jag går där. Vad vill jag Beatbox?
Beatbox:
Jag orkar inte kommentera dina inlägg så mycket eftersom jag vet att du ändrar dig hela tiden likt en vindflöjel.
Vad du anser om mig är irrelevant, det som dock är relevant är dina ord "Jag orkar inte kommentera". Det var dåligt av dig Beatbox, men sluta kommentera då.
Beatbox:
Du håller dig till samma ämne så länge som du känner att du har "kontroll", men om någon kommer och kanske vet lite mer än dig så byter du raskt ämne.
Du vet betydligt mer än mej om nationalekonomi/företagsekonomi osv. Jag ställde även frågor till dig ovan, utan att få något svar. Jag hävdar som förut att du helt enkelt inte orkar skriva något vettigt utan bara skriver för att få ett till inlägg i samlingen.
Beatbox:
Jag skulle gärna vilja ha ett svar på varför du gör så. Ibland får jag för mig att du är rädd för att ha fel.
Tyvärr kan jag inte ge dig något svar eftersom just denna diskussion fortfarande pågår. Den enda som avviker från ämnet och "flyr" är du med dina nonsens-inlägg riktade till mej som person.
Besvara nu mitt tidigare inlägg eller kontakta mej över ICQ (58024356), med mail eller helt enkelt starta en ny tråd och diskutera mej och mitt där. Det är oerhört irriterande att hålla på och besvara dina inlägg som riktar sig till mig som person, men det är väl hela poängen från din sida antar jag. Att göra mej irriterad. :/