Dagens I-landsproblem
Collapse
X
-
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
Vad händer på Stora Aspön? | Nyx och Phobos | Steam | Xbox Live | Min LCHF-blogg -
Det bara dom som ser snälla ut som får välja. Jag fick välja. Jag tog ett blått.När jag köpte ett månadskort för SL-trafiken här om dagen fick jag ett kort av typ SL-access. Nu känner jag mig djupt kränkt då SL i reklamen stoltserar med att man minsann får välja färg på kortet, men det fick inte jag
. Även det faktum att det är mycket krångligare att se när kortet går ut kvalar in som ett i-landsproblem.
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
Comment
-
Försöker du antyda att jag inte ser snäll ut?
Då får du helt enkelt ta och flytta till en del av landet som har den färg på kortet du vill ha.www.johnnyronnberg.se
“I have a really good reason to be loaded to night… I have been drinking all day.”Comment
-
Comment
-
www.johnnyronnberg.se
“I have a really good reason to be loaded to night… I have been drinking all day.”Comment
-
-
Meeeh! Satte mobilen på laddning i gårkväll, men trött som jag var märkte jag inte att den hamnade liiite snett. Idag ringde morsan, efter två minuter plingade den till och sa att batteriet snart var tomt...
-
Jag börjar bli jävligt less på att alla kommersiella TV-kanaler sen några år kör sina reklamblock exakt samtidigt. Förr kunde man ju sappa runt när "den egna" kanalen bröt för att berätta om pensionsparande, billig elektronik och tvättmedel, men nu möter man ju samma skit överallt - samtidigt. Suck.....Med vänlig hälsning från
Danne
------
Proformica.com Marknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm..
Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
Våga Vägra
FaceBookComment
-
Hehe, jag var på ett möte med en av de stora satellitbolagen där de bedyrade att det inte finns någon samkörning av reklam. Det beror tydligen på att de flesta väljer att lägga sin reklam en viss tid efter programstart och många program startar ju samtidigt. En förklaring som jag har skapligt svårt att tro på.
Comment
-
Sanningen ligger nog någonstans mittemellan. Sedan finns det bara ett fåtal stora mediebolag i Sverige som äger de flesta kanaler vilket gör att kanaler inom samma koncern säkert har samma policy.Hehe, jag var på ett möte med en av de stora satellitbolagen där de bedyrade att det inte finns någon samkörning av reklam. Det beror tydligen på att de flesta väljer att lägga sin reklam en viss tid efter programstart och många program startar ju samtidigt. En förklaring som jag har skapligt svårt att tro på.
www.johnnyronnberg.se
Oderland
Collapse

Comment