Dagens I-landsproblem
Collapse
X
-
Horribelt! Bredband2 tog/tar ut avgift på e-postfakturor. När jag frågade dem varför svarade de att "det är så många som missar e-postfakturorna så då måste vi ta ut en avgift på dem." Japp, så svarade de. Påminnelseavgift, någon? Idioti.Comment
-
Ligger i hängmattan och jobbar! Det är ju trevligt att ligga i solen, men ligger jag åt ena hållet får jag solen i ögonen och det blir svårt att se på skärmen. Åt andra hållet så lyser solen rätt in i skärmen, kära bullen: snälla hjälp mig!Comment
-
Klassiskt geek bekymmer. Ta en filt, lägg den över skärmen och över dig själv. Sen när du vill chilla och sola så är det bara att ta bort filten från huvudet och luta dig tillbaka. Och när du ska arbeta är det bara att ta den över huvudet igen.Comment
-
Ta in en fas-3are som gör ditt jobb, du får till och med betalt för det.www.johnnyronnberg.se
“I have a really good reason to be loaded to night… I have been drinking all day.”Comment
-
Jag tänkte mig ut till mina föräldrar för att skotta den långa uppfarten nu när det ramlat ner över decimetern igen - men en buss på tvären på fel ställe har orsakat en två mil lång och absolut stillastående kö på den enda vägen dit. Så jag får sitta hemma och surfa och vänta på att det lättar...
..för det är väl inget u-land som har snö?
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
Oderland
Collapse

Comment