Dagens I-landsproblem
Collapse
X
-
-
chefen kopierade just ett papper åt mig där det finns en massa siffror jag ska mata in på hemsidan. MEN... det är lite snett kopierat så linjalen på dokumenthållaren går snett över pappret och man ser inte vilken rad som är vilken!!!!
Comment
-
Åh, lite som när man har på sig varma mysstrumpor, tagit på sig sina bra promenadskor och promenerar i regnet, och upptäcker efter en liten stund, att en pytteliten liten liten ministen far omkring i skon, man vill liksom inte ta ut stenen utan att riskera att blöta ner mysstrumpan, speciellt inte om det ösregnar. Det är irriterande.Comment
-
I princip varje gång jag kommer ner till tvättstugan i huset har användaren innan mig låst dörren till själva utrymmet. Bra att man tänker på säkerheten, bara det att nyckeln hänger på en krok alldeles intill dörren. Enormt enerverande.Comment
-
...idag skulle jag ta med en banan i mitt bananfodral, men bananen var lite för stor och rak så den fick inte plats!!!Comment
-
Det därför man ska köpa EU-godkända bananer, inga svartimporterade bananer....idag skulle jag ta med en banan i mitt bananfodral, men bananen var lite för stor och rak så den fick inte plats!!!www.johnnyronnberg.se
“I have a really good reason to be loaded to night… I have been drinking all day.”Comment
-
Sicket öde!!...idag skulle jag ta med en banan i mitt bananfodral, men bananen var lite för stor och rak så den fick inte plats!!!
Comment
-
Comment
-
När man som jag nu är, förkyld så sitter man o snorar o drar upp skiten utan att veta varför. Nackdelen är att man drar in så mycket luft att man läger ut värsta raparna.Comment
-
NASA TV har bytt layout på sin TV-tablå. Den nya layouten är tusen gånger sämre än den gamla.
www.johnnyronnberg.se
“I have a really good reason to be loaded to night… I have been drinking all day.”Comment
-
imorse... då hade inte bilvärmaren körts för säkringen hade gått,
satt och huttrade i bilen, lagom till man var framme vid jobbet var det varmt.........
Comment
-
...jag har inget att göra nu! Har jobbat flera veckor i sträck både på jobbet och hemma och nu börjar jag liksom få tid över... men.... vad gör man då?????Comment
Oderland
Collapse

Comment