Idag har jag...
Collapse
X
-
-
...spelat mycket pingis, inte gick det särskilt bra, inte min vecka det här...
...funderat på att börja ladda inför "rekord av låg bensinförbrukning"
sist jag tankade blev det 0,615 eller nåt, nu ska jag ta och testa eco-driving och motorvärmare och grejjer för att försöka komma ner på 0,5x det måste ju gå! 
Comment
-
...varit upp till Stockholm och träffat en "kompis", vi satt med en Macbook Pro och kollade foton på Skeppsholmen, sedan åt middag på en koreansk restaurang (Arirang). Sedan cruisade runt i stan. Så om någon såg en gammal Mustang glida runt i huvudstaden idag så var det jag
...upptäckt att Macbook Pro var en mycket trevlig liten dator. Coolt med plattan där man använde två fingrar på olika vis. Går visst bra utan hjul och högerknapp
...upptäckt att jag hittar ganska bra i Stockholm nu, körde runt hit och dit och överallt och hittade direkt
kul
Last edited by Danny; 2009-09-20, 00:02.Comment
-
...varit till beachen, det var ju så skönt. Så skönt att jag var tvungen att bada också... mmm...
...räknat ut bensinförbrukningen för igårkväll. 23 liter på 17 mil. Det blir då 1,4 l/mil i förbrukning. Kostade 278 kronor. Hmm... dyrt att köra bil nu...Comment
-
...Varit på ett strömlöst Grimsta IP och sätt DIF göra 4 mål...
...Funderat över hur SvFF kan tillåta att BP får vara kvar i allsvenskan när dom inte ens kan se till att ha ström på arenan, Dom fick inte ens igång matchklockan, Tur för BP att matchen spelades klockan 12:15 då strålkastarna inte fungerade, Pinsamt BP...
------------------------------------------
Text Censurerad av wF: *** *** *** ** ***
SvFF - FOTBOLLSMÖRDARE
Djurgårdens IF - NY Yankees -IlovenyComment
-
...skrivit ut fribiljett till morgondagens elmässa
...Råkat ut för månadens sammanträffande: ...glömt posta ansökning till facket, ville få iväg det idag! kom på det några kilometer efter Södertälje, kom fram till att jag inte skulle hinna göra det hemma, så jag var tvungen att göra det i Järna. Ingen aning om var postkontor finns så jag var in på närmsta firma och ska fråga. Vad ser jag!? Jo, hon jag tänkte fråga sträcker just ut en bunt kuvert genom fönstret till en annan som just skulle åka och posta dem!! Så hon tog snällt mitt kuvert också. Helt fantastiskt sammanträffande!
...haft styrelsemöte i BRF'en. Usch, det var låååångt och komplicerat. Blir en dryg uppgift att renskriva protokollet sedan....Comment
-
-
..surnat till ordentligt på bankerna och deras jävla snikenhet! En kollega råkade dra 21000 spänn för en gubbe i fredags på hans kort, gjorde genast ett återköp - men när gubben ringde idag och undrade när han skulle få tillbaka pengarna fick vi reda på att det kan ta upp till fem bankdagar för honom att få pengarna tillbaka! Vem dödar jag?
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
Comment
-
...inte jobbat
...varit på elmässa!! mest belysning
...varit på thaimassage. (yoga/thai hette det), 55 min för 350 kr. Helt klart värt det, usch vad skönt det var! Hård massage med mycket stretchingliknande grepp.
...letat skivbutik på söder. Hittade till slut "Skiv-högen"! Där köpte jag två princevinyler
...varit på bio och sett andra millenium-filmen! Riktigt bra, ganska våldsam dock.Comment
-
...blivit grillad på en intervju.
...insett hur stackars fläskkotletter känner sig.
...haft nordanmotvind med fri vindfart från norska fjällen rakt in i huvudet.
...insett att hösten faktiskt menade "Honey, I'm back!" med det.
Comment
-
...försökt jobba trots att snoret rinner, jag nyser och känner mig febrig. Det går sådärComment
Oderland
Collapse

Comment