Idag har jag...
Collapse
X
-
...just fått reda på att dodgeverktyget i nya Ps har fått en liiiiten förbättring, bevara toner!!! aahhhh, varför sade ingen det tidigare!? klockrent!!Comment
-
...insett att jag betalar 878 kr för mitt TV abonnemang i mån, men inte har Viasat sport som jag egentligen vill ha istället för dom andra skitkanalerna, Så nu e det beställt...
...Nu blir det Solheim Cup hela helgen...
------------------------------------------
Text Censurerad av wF: *** *** *** ** ***
SvFF - FOTBOLLSMÖRDARE
Djurgårdens IF - NY Yankees -IlovenyComment
-
.. Meckat isär digitalboxen som varit stendöd i två dagar
.. Inte hittat testverktyget
.. Gissat att säkringen gått
.. Köpt en ny säkring
.. Monterat säkringen
.. Kopplat på spänningen fsssssst!!!!
.. Oj det ryker visst, mmm bränd elektronik
.. Kollat på ny digitalbox
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
...städat, hem och dator (mest dator)
...plockat bort Windows XP, nu är det bara W7 och jag fick helt plötsligt en hel partition på 40 Gb ledigt, på Raptor-disken dessutom!
Comment
-
... varit ute på sök sedan 04.00 efter en kanotist som varit försvunnen sedan i onsdags
... ätit tårta, kära hustrun fyller år
/M@rre
[Ett fynd är något du inte behöver till ett pris du inte kan motstå]
[Begrepps Joel]
Och andra användbara TegsuttryckComment
-
...spelat basket, det var knappt så jag vann. Hårt! Skyller på spriten... för lite
...läst klart Harry Potter: sensomoral: "man kan inte kämpa mot ödet"
Comment
-
..haft sovmorron en timme!
..kommit försent till jobbet i alla fall, fan vad skillnad det var i trafik att åka åtta istället för sju...
..svurit över att det är fullständigt omöjligt att hitta tillbehör på HPs site.
..petat igång deras chat och snackat med en hjälpsam amerikanska som hittade det jag letade efter.
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
...varit och simmat, det var inte varmt. Jobbigt när man simmar och aldrig kommer upp i drifttemperatur liksom...
...märkt att ett mail jag tankade ner på jobbet inte är kvar på servern! "lämna mail på servern" borde vara standard ikryssad!!
Comment
-
...bytt filsystem på min minnespinne, förut var det NTFS och den var grymt trög ibland, nu är det exFat och det går riktigt snabbt att hitta den och sådär
Comment
Oderland
Collapse
Comment