.. Spelat badminton
Idag har jag...
Collapse
X
-
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | Canonforum -
"The creative mind has a vast attic." ~ Leonard Mlodinow
For redundant, see redundant.Comment
-
...fått ett paket böcker från adlbris, det stod 2-4 dagar leveranstid, men det tog en dag!
gratis frakt var det också... inte dåligt alls
...märkt att de skickat dubletter i en serie böcker jag beställde, och en saknas... alltid är det något...
..."beställt" två cd-rariteter av en snubbe på nätet, förskottsbetalt, hoppas han är ärlig nu
...strulat med affärerna angående min scanner, får se om det blir nåt av det....
...gittat en timme tidigare från jobbet för att komma hem, kasta mig på cykeln och dra och bada, det var faktiskt rätt ok i vattnet!
...cyklade en skaplig omväg hem, sådan motvind var det så jag knappt rullade nerför backarna, surt
Comment
-
...velat njuta av finvädret, hoppade in i Mustangen och var lite sugen på att spela minigolf, men ingen var hemma! En polare har visst flyttat till Östersund nu...
Comment
-
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
...åkt till Ö-vik.
...pratat.
...åkt hem från Ö-vik.
...kalkylerat att tio timmar på buss för en timmes prat förhoppningsvis blir värt det på sikt.
...insett att iPhones batteri inte är gjort för tio timmars bussresa.
...insett att filmtittande på iPhonen fungerar bättre än jag trott.
...varit på födelsedagsfika hos bekant.
...klurat på hur fan jag egentligen ska lösa allt.Comment
-
..häpnat över Ryanairs alla avgifter. £5 för att checka in online, £5 i serviceavgift och £10 för att checka in en väska. Har du en väska till kostar denna £20 - plus de tio punden för första väskan då...
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
...fått en rätt lustig idé när jag satt och lyssnade på Spotify på jobbet:
http://www.webforum.nu/showthread.php?p=1479319Comment
-
...spelat vidare i pingisturneringen och vunnit en match jag bävade för. Vunnit stort t om!!!!
...köpt biljetter till Ane Brun
...blivit förbannad på Ticnet's hemsida, den har blivit bättre men nu saknas en speciell formatmall vid utskrift, allt som syns kommer med när man klickar på "skriv ut" på sidan. Andra gången i rad som en helt svart sida kommer som sida två, det kan ju vara bra att ha... öhhhhComment
-
.. fått veta att Arlanda vill ha 3200kr i timmen för att man ska få fota i en Gate .. eeh ..Comment
-
Comment
-
Tvärtom, de var jättelyhörda för idén, men de släpper inte in nån innanför säkerhetskontrollen utan någon från arlanda som följer med hela tiden. för det vill de ha 3200kr i timmen.
Lite .. eh.. dåligt tycker jag.
Särskillt som vi inte ska använda bilderna till något speciellt mer än i promosyfte.Comment
-
...spelat sista matchen i pingisturneringen! Det var otippat. Den här matchen kunde ha gått hur som helst men det blev ganska jämt och jag fick kämpa för att vinna, med lite marginal t om
...funderat på om jag skulle odla slutspelsskägg inför kommande slutspel!?
Comment
Oderland
Collapse
Comment