...åkt ur slutspelet i pingisturneringen. En riktigt rysare, 12-10; 9-11; 9-11. Usch då, fick möta min ständige rival, och det blev en jämn match utan större misstag så jag är inte ledsen för det. Bara det att jag har lust att slå ner nån jävel för jag är så frustrerad över att det var så nära!!!
...förberett mig för möte. En kvart (!) innan mötet kom ett sms att det var inställt pga folkbrist! Men F--N, vad är det med folk, folk kan ju inte banga precis innan mötet heller!!
...sorterat mina sista foton för albumet. Räknade fel och jag hade ungefär 50 foton för mycket. Flera kvällars jobb bortblåst. Bara att välja bort 50 st och börja om från början, börja om på nytt... la la la la...
...bråkat med WOL och routern hela dagen, det fungerar ibland!!! Är det inte fantastiskt så säg...
...förlorat i basket!!! Vi skulle spela till bäst av 10 set, ja... så drog jag ifrån i början, men min polare kom ifatt och det var 9-9 i set. Och sista avgörande set var det 20-20 i poäng..... vad händer.... bollen rullar över kanten när jag hade chans att vinna, och det blir värsta läget för min polare!! ahhhh!!! Det var första gången jag förlorade på bra länge.... kan skylla på att jag stukade lillfingret i fjärde setet! (faktiskt)
..haft herrbesök i över fyra timmar!
..börjat bestämma över vad som är rätt - numera står det en mackapär här som loggar vad jag tittar på på tv. Vad ska jag höja tittarsiffrorna på?
..insett att det är matdags för evigheter sen...
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
..haft herrbesök i över fyra timmar!
..börjat bestämma över vad som är rätt - numera står det en mackapär här som loggar vad jag tittar på på tv. Vad ska jag höja tittarsiffrorna på?
..insett att det är matdags för evigheter sen...
Originally posted by :stefan:
Nä, det är faktiskt två apparater och en imponerande mängd sladdar. Och en fjärrkontroll.
Men det var ett jävla tjat. Fjärren får ni fantisera ihop själva.
..bestämt mig för att gå och sova!
/red
På första bilden syns Låda 1 längst till höger bredvid routern och modemet (den ringer upp via telenätet och rapporterar) och på andra bilden syns Låda 2 i tvbänken, ansluten till bluray, digitalbox, tv och reciever... A betyder att det är jag som glor på tv, styrs via den osynliga fjärren.
Comment