...ätit en semla
Idag har jag...
Collapse
X
-
...bytt porträtt.
Fotograf: Calle "Winterlord" Andréasson.
«---
Jamen det var det värsta jag sett. Hela byn är ju fullt med gropiga vägar, lyftkranar och byggrelaterade fordon överallt.. Jag tvivlar inte på slutresultatet, det lär bli alldeles kanonbra men just nu såg det bara förjävligt ut. Det pissiga vädret gjorde nog sitt också (+4°C, mulet).Originally posted by Klös*lol*Comment
-
Det var ju en riktig rysare, även om man nu inte gillar curling så var det nog svårt att inte känna spänningen där, det gick upp och ner, man trodde det var spikat där med 3 poängs ledning, men sedan vände det, också gjorde Anna två missar i rad! Men så avgjorde Norberg i förlängning på sista stenen också! Helt otroligt! Och vad snyggt det var då! Riktigt kul det!Originally posted by CompusaTitta på Curling, fast jag egentligen borde pluggat inför mina tentor. Trodde aldrig att jag skulle bli distraherad av Curling
Själv har jag bortsett från att titta på OS städat en massa och sådär, samt haft lite skinnvård, skakade fram alla skinnprodukter jag kunde hitta
Attached FilesComment
-
Idag har jag varit på möte på jobbet och fått reda på att jag måste jobba i helgen. Hade jag absolut inte räknat med
...jaja... det gör inte så mkt egentligen...
Comment
-
När jag satt på pendeltåget och var på väg till morsan för att äta en sen lunch inträffade följande:
Det tog över 1 1/2 timme innan tågföraren fick klartecken, och då backade han till föregående station och tog tåget ur trafik.
Edit: Jag hoppas dom tog föraren ur trafik.Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.
Gammalt djungelordspråk.Comment
-
Köpt en ny gitarrförstärkare,, hur kan man få in så mycket ljud i ngt så litet.
// Nicro
En dator gör att du kan slösa bort tiden på ett effektivt sätt.
www.nicrobild.se www.nicro.seComment
-
-
Comment
-
Grattis!
Jag har dealat med chefen jag, får sluta två imorrn, tar fem minuter hem, sååå... det blir till å se finalen!!
Comment
Oderland
Collapse

Comment