jobbat och sedan varit på möte med bostadsrättsföreningen hela kvällen och bland annat blivit vald till styrelsesuppleant nu igen...
Idag har jag...
Collapse
X
-
-
Trevligt att det är fler än jag som följer innebandyslutspelet! För övrigt tycker jag att Pixbo spelar den roligaste innebandyn.Originally posted by GeinNu blir jag upprörd! Storvreta spelar mycket roligare innebandy än AIK!

...blivit jublande glad över att den lärare jag hatar mest av alla var sjuk idag
It's nice to be important but it's more important to be niceComment
-
...väntar på tandläkartid vid kl 07:10!! usch vad tidigt, och vilket väder! det är grått och det storsnöar! så man har lust att krypa och gömma sig...Comment
-
för vadå?!Originally posted by obelixbestämt mig
just kommit hem från tandläkarn som med bestämda tag avlägsnade lite oanad tandsten, usch, gör ont... men det var ju bra... annars var dom som nya, slapp löständer den här gången också...Comment
-
...försovit mig och kommit till jobbet med några sekunders marginal och sen jobbat över två timmar pga att Hafa inte märkt upp sina kollin. Kul att stå och leta i åtta sidor följesedel...
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
...överskridit tvättiden eftersom jag somnade. Tur att det var en sympatisk granne som hade tiden efteråt.
Comment
Oderland
Collapse
Comment