Jobbat. Som vanligt. Fan vad tungt det är att vara metallare!
Idag har jag...
Collapse
X
-
-
...tecknat en barnförsäkring hos if. Måste säga att kundservicen varit riktigt bra (jämfört med kontakten hos andra försäkringsbolag).
Är väl iofs inte så konstigt att de är trevliga när man vill köpa deras vara/tjänst (
) men det känns ju alltid bättre när den man talar med är riktigt seriös och hjälpsam.
Comment
-
Jobbat.
I dag gick tiden riktigt fort faktiskt. Det är skönt när man sitter i bilen på väg hem och undrar vad man gjort hela dagen som fått tiden att gå så fort.
Comment
-
...precis pajat min kontorsstol... hoppsan... dessutom luktar mina sockor som gamla biopopcorn, undrar varför...
oh well, just one of those days...Sanningen är störst, men EG-rätten har företräde
eight-thirty res at Dorsia | Mister One Million | jag var där | Klauz!Comment
-
...Sett filmen Saints & Soldiers, handlar om massakern av 70-tal amerikanska krigsfångar och om hur några få lyckades ta sig tillbaka till de egna linjerna.. (baserad på en verklig händelse dessutom..). + att jag hela dagen har rivit mig i håret om en fråga i sql-forumet... perkele...Comment
-
...jublat över att AIK gått vidare i innebandyslutspelet.
Förlåt Gein, jag kunde inte låta bli...

..men framförallt gapskrattat åt Henrik Hjelt i Parlamentet som "Bakfull o kristen":
[citat]*stånk* *stön* "..uff.. javafan, det var inte min idé att byta ut nattvardsvinet mot den där jävla tequilan..."[/citat]
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
Nu blir jag upprörd! Storvreta spelar mycket roligare innebandy än AIK!Originally posted by :stefan:...jublat över att AIK gått vidare i innebandyslutspelet.
Förlåt Gein, jag kunde inte låta bli...

..men framförallt gapskrattat åt Henrik Hjelt i Parlamentet som "Bakfull o kristen":
[citat]*stånk* *stön* "..uff.. javafan, det var inte min idé att byta ut nattvardsvinet mot den där jävla tequilan..."[/citat]

och för att inte spåra ur denna tråd så kan jag meddela jag idag har kompilerat om en linuxkärna 6 gånger.The future is today, worry about it tomorrowComment
Oderland
Collapse
Comment