...ringt fel. Ops.
Idag har jag...
Collapse
X
-
...glömt stänga ner Miranda på jobbet samt inser det överdumma misstaget med att ha ett reconnecting-plugin installerat där. Det betyder att jag 1) inte kan sno anslutningen här hemma 2) måste gå tillbaka och stänga ner skiten eftersom jag måste ha skiten rullandes hemma ikväll.
Jaja, tur att man bor nära.Comment
-
1) Kampanj Kick-off. På Manpowerkontoret i Södertälje. Det ska bli ny logga och allt möjligt, reklam bla bla bla. Träffade också lite folk jag jobbat med, bland annat en som jag jobbat mycket med. Kul!!
2) Utelåst. När jag skulle hämta in tvätten efter jag nyligen kom hem från ovanstående. Glömde nyckelknippan i tvättstugan och kom på precis efter källardörrn hade slagit igen! Porten låstes ju vid nio också, så det var bara till att stå ute och huttra och försöka få tag på nån medelst fönsterknackning, gick inte, endast två hushåll verkade vakna så jag kastade snöboll på den övre av dom varefter en nuna uppenbarade sig i fönstret efter en liten stund. Då viftade jag som en speedad trafikpolis och nunan i fönstret kom ner och öppnade... haha... så det kan gå...Comment
-
...mot min vilja avskaffat kassaredovisningen eftersom chefen, som införde det från början, tyckte att det var för krångligt. Motiveringen var "det blir jobbigt när man måste tänka"
Kan ingen ge mig ett nytt jobb snart
Förresten har jag fått bekräftelsen på min bokföringskurs som börjar 6/3. Ska bli kul
"The creative mind has a vast attic." ~ Leonard Mlodinow
For redundant, see redundant.Comment
-
Klivit upp ur sängen motvilligt, duschat, kastat på mig kläderna för att bege mig av till världens mest onödigaste utbildning.För lata svin är marken alltid frusen..
Don't try to fix your linux system without knowing where your towel is. It is useful for three things
1. Muffling screams of frustration
2. Covering evidence of your ineptitude
3. Crying into.
Ubuntu forums
Umbraco é nice.
Jag försöker åtminstone..
Ironi är intelligenta människors möjlighet att göra en viktig poäng samtidigt som man har lite kul.Comment
-
Originally posted by Drydencelia: hur gick det med intervjun?Den andra intervjun är på måndag. Tyvärr har det varit lite tunt med nya jobb att söka så jag hoppas på de här två så länge.Originally posted by celia... tackat för tumhållningen
Det gick rätt bra på intervjun, de var trevliga och jag skulle nog trivas där! Får besked i nästa vecka."The creative mind has a vast attic." ~ Leonard Mlodinow
For redundant, see redundant.Comment
-
...varit mycket effektiv.
Vi försöker installera print-servrar på Linuxdatorer. Mitt jobb var att försöka printa ut testsidor 3-4 gånger. Ujujuj vad jag är utsliten.
Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.
Gammalt djungelordspråk.Comment
-
inte såvit på 24+24+24 timmar
deppat gråtigt .
Haft några panikångest atacker .... Livet e bra underbart" The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?"Comment
-
..blivit temporärt förflyttad till ett stort, nytt, utmanande projekt.
Jag har dock rökt en cigarett, vilket är en mer än vad min rehab tillåter.
http://truemaybefalse.blogspot.com - Med en debugger i högsta huggComment
Oderland
Collapse

Comment