Idag har jag...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sjodahl
    Medlem
    • 2003-05-05
    • 3137

inte alls bra ; )
    Mobiloperatörer är pinsamma! | maxsurf.eu

Comment

• Danny
      Medlem
      • 2004-07-04
      • 8477

Äntligen fått arslet ur den väldigt väldigt djupa vagnen och lagt upp foton från Gran Canaria där jag var i Februari...
      dannesholk.se

Comment

• Dryden
        Medlem
        • 2002-08-03
        • 12245

...vaknat ovanligt tidigt.
        resebloggen # twitter # instagram

Comment

• Dryden
          Medlem
          • 2002-08-03
          • 12245

...fortsatt att tycka väldigt illa om RixFM, som jag rätt ofta får lyssna på vare sig jag vill det eller inte.

Comment

• :stefan:
            Moderator
            • 2000-04-28
            • 8032

..hittat roliga jobb att söka i Stockholm!

Originally posted by Dryden
            ...fortsatt att tycka väldigt illa om RixFM, som jag rätt ofta får lyssna på vare sig jag vill det eller inte.
            Usch, jag lider med dig...
            Hos oss är det krig: jag vill lyssna på Äntligen Morgon med Adam och Gry på Mix Megapol, medan de andra två vill lyssna på gaphalsarna på Rix... Jag brukar vinna.
            My motor is stalled but my wheels are still spinning.

Comment

• Söderlund
              Medlem
              • 2003-07-28
              • 788

...sett en naken kvinna som svor som senare visade sig vara religiös.

Comment

• silfver
                Medlem
                • 2003-04-03
                • 9709

...tränat!
                ...och eh... fått jobb i morgon klockan 05:00. Jag gillar inte jobb.
                Silfver Creations

Comment

• magnusfeldth
                  Medlem
                  • 2003-01-02
                  • 2442

Originally posted by Söderlund
                  öh.............???
                  Sanningen är störst, men EG-rätten har företräde
                  eight-thirty res at Dorsia | Mister One Million | jag var där | Klauz!

Comment

• Fia
                    Medlem
                    • 2004-04-17
                    • 2083

Originally posted by Söderlund
                    Har du bytt fotogenre?

Comment

• devotion
                      Medlem
                      • 2001-01-20
                      • 2711

...fortsatt att rippa min CD-samling.... det tar tid....
                      I'm not a slave to a god that doesn't exist...

Comment

• Söderlund
                        Medlem
                        • 2003-07-28
                        • 788

Originally posted by magnusfeldth
                        öh.............???
                        Haha, ja, det kan låta lite märkligt......och det var det också.
                        Lite snabbt...

Där jag letar orm just nu, ett naturreservat, så brukar det vara folk o bada m.m.
                        Jag knallar i godan ro och helt plötsligt så står det en kvinna, naken, framför mig. Hon har då precis badat. Varför hon är naken vet jag inte för hon hade badkläder med sig. Jag vänder om och går åt sidan. Då hör jag hur hon hojtar till, "Satan...", så tittar hon åt mitt håll. Jag vänder mig om och knallar vidare.

Det börjar bli en del folk där då vid den här tiden, kring 11:00, så jag börjar sakta knalla mot bilen. Kikar lite efter ödlor på vägen när jag hör en röst som tjoar "Har du bil?", det är hon då, fast med kläder på sig, Ja visst säger jag, och så lite bla bla hon frågar om hon kan få skjuts och visst, det var väl inga problem. Hon skulle åt Knivsta hållet.

Under färden så säger hon att hon hoppas att hon hinner hem till maten och frågar samtidigt mig om jag vill ha mat.
                        Lät lite skumt men va fan, mat, det är ju gott så jag säger ja tack till erbjudandet.

Vi har ännu inte presenterat oss för varann så jag sträcker fram handen och presenterar mig men hon vill inte ta mig i handen utan vinkar lite kryptiskt med handen och säger sitt namn.
                        Om det inte gjort det tidigare så börjar det nu ringa lite klockor om att här är det nått som inte stämmer...

Det visar sig att hon skall till Alsike kloster...

När vi kommer dit så är det lite andra människor och familjer där, mycket trevliga människor.
                        Hon som jag skjutsat far in i något hus där och kommer tillbaka efter en stund och säger att det inte blir någon mat förräns senare, om en halvtimme eller nått så jag avböjer det erbjudandet så hon frågar om jag vill ha nått annat så det blev en kopp kaffe.

Det finns barn där och det sitter en tjej, runt 10-12 år, mittemot mig och hon frågar om jag skjutsat henne jag skjutsat. När jag svarar ja på den frågan så ser det ut som om lilltjejen ler lite. Då blir man ännu mer fundersam.

Kvinnan kommer ut med kaffet och sätter sig på andra sidan bordet. När hon satt sig ner så stirrar hon på mig. När jag möter hennes blick så börjar hon med annat, dricker kaffe, pratar med någon unge eller nått och när jag tittar bort så börjar hon stirra igen.

Hon säger åt en liten kille att han skall knalla in i kyrkan och kolla om Gud finns och så tittar hon på mig och ber om ursäkt, ungefär som att försöka skoja bort det eller nått.
                        Så fortsätter det några gånger, pratar om att man kan bli frälst närsom helst, och så en ursäkt o.s.v. och stirrandet däremellan.

Jag känner mig inte riktigt väl till mods, jag hör helt enkelt inte hemma där.
                        Kaffet dricker jag fortare och fortare, tvingar i mig det för hon har haft i socker utan att fråga om jag vill ha det...

Jag lovade tidigare att jag skulle kika på kyrkan och snäll som man är så gör man ju det förståss, så när kaffet äntligen är slut så säger jag att jag skall kika på kyrkan och sedan åka.

Hon säger nått i stil med "Låt herren jesus vandra med dig" och jag säger hej då.

Går ett varv i kyrkan, hoppar in i bilen och drar.

Blev lite långt kanske...

Comment

• Söderlund
                          Medlem
                          • 2003-07-28
                          • 788

Originally posted by Fia
                          Har du bytt fotogenre?
                          Hehe, jag håller mig till ormar m.m. tror jag, verkar lugnast...

Comment

• Danny
                            Medlem
                            • 2004-07-04
                            • 8477

...vaxat klart bilen!!!

...varit på Södertuna Slott igen, i stallet och sett ett lokalt reggaeband!!! Riktigt ballt! skön stämning där...

...fotat månen!!! här

...fått labbkursen i Elanläggning 2 godkänd!!! I och med att jag klarade tentan förut så är alltså hela kursen nu godkänd!!! Känns ju extra bra med tanke på att jag läste den för fem år sedan...
                            Last edited by Danny; 2006-08-10, 01:40.
                            dannesholk.se

Comment

• Dryden
                              Medlem
                              • 2002-08-03
                              • 12245

...har jag till min förtret insett att Neno nu stängt ner sina gamla webbmailversioner (OldMail och OldMail2). Gillar inte den nya, känns alldeles för köttig. Kanske dags att överväga en USB-version av Thunderbird och IMAP?

Comment

• silfver
                                Medlem
                                • 2003-04-03
                                • 9709

...gått upp klockan 04:00 och cyklat till jobbet.
                                ...jobbat för första gången sedan semestern.
                                ...ringde tele2 och bad dem flytta över mig till Tele2 Smart. Det gick på två sekunder, i morgon har jag den nya taxan.
                                Silfver Creations

Comment

Working...