... inspirerad av silfver, impulsbeställt en ny fin TFT-skärm. Inte samma modell dock.
Idag har jag...
Collapse
X
-
-
-
...svettats som en tok i den inhyrda trucken. Kul att lasta åtta lyft virke i en truck man inte känner, utan fläkt och med vingliga långgafflar - jag var helt färdig när jag vacklade in på kontoret och famlade efter Colaflaskan...
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
Nice @nders! Det finns inget roligare än att skämma bort sig själv med nördiga prylar.

I dag har jag legat på stranden hela dagen. Riktigt härligt väder! Och nu den senaste timmen har jag suttit och kollat ut över Vättern när det har åskat och regnat.Comment
-
..sovit mycket. Såg brolin och nicke sundström på harrys i örnsköldsvik igår. Staden lever tamejfaen! hrm. nåja. Jag blev nekad att komma in också. 2-3 år för ung tyckte vakten. Men inte rackarns behövde ett 20-tal brudar i min ålder visa leg. Fick till och med Lucic-domar-smajlet från vakten. Äckelfan.
Så det var bara att hoppa in på uteserveringen i stället. Tackade givetvis vakten för inträdet och en mycket trevlig kväll på vägen ut.bassebhu - din kompis bland kompisar
Om du mot förmodan inte är nöjd med kompositionen av ovanstående inlägg,
eller att det helt enkelt inte nådde upp till dina förväntningtar - var god:
Rapportera till bassebhuComment
-
...spolat ner ännu en fet spindel i toalettstolen. Jag är rädd för att de en dag återuppstår och gemensamt straffar mig på något riktigt obehagligt sätt.Comment
-
-
Originally posted by bassebhuTackade givetvis vakten för inträdet och en mycket trevlig kväll på vägen ut.
...vaknat upp till ett bra biltvättarväder. Så får det nog bli.
...vaknat upp och undrat varför jag egentligen inte är på Yran i år.
...kommit fram till att artistutbudet inte var så starkt i mina ögon.Comment
-
Jag läste en novell för länge sen där en massa spindlar tog sig upp genom avloppet i nån slags slemgegga och tillslut hade svept in hela världen! Mysigt va? Tänk på det nästa gång du spolar ner en spindelOriginally posted by silfver...spolat ner ännu en fet spindel i toalettstolen. Jag är rädd för att de en dag återuppstår och gemensamt straffar mig på något riktigt obehagligt sätt.
... också funderat på att skaffa en ny skärm.
... rensat tangentbordet och lyckats byta plats på Å Ä Ö. Tycker inte det är logiskt att ä kommer efter ö...
... haft problem med glapp i en sladd, därav frånvaro av internet
"The creative mind has a vast attic." ~ Leonard Mlodinow
For redundant, see redundant.Comment
Oderland
Collapse

Comment