Konstaterat att jag inte är morgonmänniska för 12314634314ggn.
Idag har jag...
Collapse
X
-
-
ville inte bårhuset ge dig en arm?Originally posted by Dryden...researchat lite vad gäller mugghållare till bilen och börjat fundera på om jag ska försöka hitta en annan lösning än min tänkta.
Sanningen är störst, men EG-rätten har företräde
eight-thirty res at Dorsia | Mister One Million | jag var där | Klauz!Comment
-
Burit bildäck så jag är helt mör i kroppen.
Vi håller alltså på att förbereda inför ett storspel iairsoft och burit ut runt 70 däck rakt ut i skogen på 3 personer. Urk urk, men så är det när folk inte vill hjälpa till, bara vill spela.Comment
-
jerpa.... däck rullar... just so you know...Sanningen är störst, men EG-rätten har företräde
eight-thirty res at Dorsia | Mister One Million | jag var där | Klauz!Comment
-
Japp, i know. Men inte på smala stigar och bland mygg.Originally posted by magnusfeldthjerpa.... däck rullar... just so you know...
Rullar man däcken får man inte med sig lika många som att bära dem, dvs 4st. två stycken på axlarna o två i nävarna.Comment
-
Betyder det att ditt nummer är spärrat, och att du inte kan ringa upp telefonförsäljarna men de kan ringa dig?Originally posted by :stefan:
Comment
-
Fixat klart min inlämningsuppgift om selektivplaner!! Så nu ska jag skicka in den och då blir äntligen kursj-veln klar!!!
Comment
-
Jävlar, de lurade mig! Är det som spam, när de märker att det är nån i andra änden sätter de igång ordentligt?Originally posted by JerpaBetyder det att ditt nummer är spärrat, och att du inte kan ringa upp telefonförsäljarna men de kan ringa dig?
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
Oderland
Collapse
Comment