..insett att med lite tur kommer jag undan med 115:- för resa tur o retur Jönköping-Stockholm inklusive AIK-Halmstad på söndag. Yay!
Idag har jag...
Collapse
X
-
legat på beachen hela dagen, har varit lite blåsigt, men skönt ändå, lite fotboll och bad och sådär... mmm... första semesterdagen fullt godkänt!
Comment
-
ja... nu vet de flesta om det... jag rakade av mig skägget!! efter >2,5 år!Originally posted by Danny...gjort något som kommer få jobbarkompisarna att sätta kaffet i halsen när jag kommer imorrn...
...en väldig förändring tyckte de flesta, några få kunde inte fatta vad det var som gjorde att jag såg så förändrad ut
...jag passade ju på att klippa mig rätt kort dagen innan också iofs... men nu känns det bra!! ahh... slipper man se ut som en taliban (el skrot-nisse) 
red: höll på att glömma bildenComment
-
...precis vaknat av att Universal Telecom ringde mig. De ville bara se så att mitt adsl fungerade igen. Deras support är så underbart härlig! Skittrevliga.
Comment
-
...insett att jag borde snacka mindre med folk som inte har med saker och ting att göra.
...fått reda på att jag är den som kör bränslesnålast på extraknäcket. Inte bra för min AntiEcoDriving™-image så jag får sonika jämna ut det med min privata bil.
Comment
-
..haft nåt extremt långtråkigt på jobbet. Inget att göra!
Dom är bäst!Originally posted by silfver...precis vaknat av att Universal Telecom ringde mig. De ville bara se så att mitt adsl fungerade igen. Deras support är så underbart härlig! Skittrevliga.
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
...fått min Patriceplatta från CDOn, trodde aldrig jag skulle få den, den kom flera veckor efter allt annat. Dessutom beställde jag den förut en gång för ett halvår sedan, då kom den aldrig! Men såg att den fortfarande fanns i butiken, så jag provade att ta den också på senaste ordern, och nu kom den! Bra konstigt att den inte kom förra gången.
...försökt plugga lite, har en äcklig labbrapport att göra, går inge bra. Är någon där bra på symmetriska komponenter i elektricitetens värld så hojta till!
...pga ovanstående framgångsbrist har jag också skrivit en massa mail som jag borde skrivit för länge sedan. Samt städat lite på datorn
Comment
-
...undrat hur nån kan tycka Paris Hilton är läcker
Comment
Oderland
Collapse

Comment