...jobbat till 02:30, gått upp 07:30, burit takplåt till förbannelse och sedan tokslocknat vid 18-tiden.
Idag har jag...
Collapse
X
-
Varit seg efter den gångna natten och sen sett på Star Wars: Revenge of the sith i HD-format. Vad vackert. Filmen alltså.
Comment
-
Shoppat järnet:
- Fotboll (blev ju lite sugen efter VM, dessutom har jag kommit på att min högerarm är skadad så jag kan inte spela basket på ett tag
)
- DigitalTV-mottagare för vanlig antenn, för att få in de fria (6 st typ) kanalerna!! Fint det!!! Innan hade jag ju bara 1'an, nu har jag massor med kanaler, digitalt också med en massa finesser. Boxen är en Thomson DTI551.
- Dunkudde, lyxmodell och ett satin-örngott! Nu kommer jag sova som en kung!
...har också spanat mobiler på internet i flera timmar, beslutsångest...Comment
-
-
också problem med ICQ (säger att man redan är inloggad nån annanstans eller så) - har du länk till pluginet?Originally posted by Dryden...fått ordning på ICQ-pluginet till Miranda. Det var en uppdatering som behövdes.
Sanningen är störst, men EG-rätten har företräde
eight-thirty res at Dorsia | Mister One Million | jag var där | Klauz!Comment
-
Om du kör ICQ Oscar:
Comment
-
...kommit hem från LEGO-Land!
QwertyOwnsOurArsesForcingUsToBuyErgonomicKeyboards
www.spirituellt.com
wwW.AcidhousE.Se
wF GRID groupComment
-
-
¤Vaknat efter en god natts sömn för första gången på flera år.
¤Hjälpt till med disken
¤Lyssnat på musik
¤Väntat på min flickvän
¤Glott på "Inside Man"
¤Hjälpt till med disken igen :SComment
-
dryden, din länk funkade inte, rätt länk verkar vara: http://addons.miranda-im.org/details...ewfile&id=1683
but thanks for putting me on the right track!Sanningen är störst, men EG-rätten har företräde
eight-thirty res at Dorsia | Mister One Million | jag var där | Klauz!Comment
-
mmm... men idag slog jag till, en SE K800i från Elgiganten, (3,7kkr när jag förlängde 12 mån och bytte till KnockOut)...fint! ska ut och leka med kameran snartOriginally posted by Danny...har också spanat mobiler på internet i flera timmar, beslutsångest...
Comment
Oderland
Collapse
Comment