Originally posted by magnusfeldth
Idag har jag...
Collapse
X
-
...jobbat
, nu är det bara fyra dagar kvar
www.johnnyronnberg.se
“I have a really good reason to be loaded to night… I have been drinking all day.”Comment
-
...jobbat i värmen
...har inte fått mycket gjort idag kan jag säga... nio dagar kvar för min del!
...jobbat över också, bara jag, för det kom några typer som skulle ha några grejjer precis innan jag skulle dra...
...kommit hem till hemmet efter att ha varit i stan sedan i söndags och sett Ane Brun, ja kolla länken, fotade lite...
...oroat mig över de satans kondomerna som gått sönder, två ggr på en vecka, nytt rekord?! Sådant ska väl inte hända bara?! Verkar vara lungt iofs... men ändå...
...ätit libanesisk mat, Kebehras (el hur det nu skrivs) en jobbarpolares mamma bjöd
...ska snart åka och bada med en polareComment
-
grattis dude!Originally posted by LeonL... fått brev från Arvidsjaur Kommun om att jag är antagen till flygutbildningen!
now straighten up and fly right!
Sanningen är störst, men EG-rätten har företräde
eight-thirty res at Dorsia | Mister One Million | jag var där | Klauz!Comment
-
Grattis!! Det var ju inte dåligt minsann!Originally posted by LeonL... fått brev från Arvidsjaur Kommun om att jag är antagen till flygutbildningen!
själv har jag överlevt en till dag på jobbet också har jag fått en platta jag beställt...Comment
-
Åkt till Uppsala och släktforskat lite.
Katten vad de håller på och bygger vid stationen.
/Red. Såg att jag var otydlig. Menar Uppsala centralstation.Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.
Gammalt djungelordspråk.Comment
Oderland
Collapse

Comment