Originally posted by silfver
Idag har jag...
Collapse
X
-
inwarehouse har rea på skärmar såg jagSanningen är störst, men EG-rätten har företräde
eight-thirty res at Dorsia | Mister One Million | jag var där | Klauz! -
körkort är väl viktigare än en flashig ny skärm, låna nåt gammalt så länge, nu är det sommar ändå så du behöver inte sitta så mycket vid datornOriginally posted by silfver...startat min dator och insett att skärmen till slut har gett upp.
Bilden är helt suddig. Fan. Nu går körkortspengarna till en ny skärm i stället...
Comment
-
Mmm, har hittat en Acer där för 2018 kr. Väldigt lockande.Originally posted by magnusfeldthinwarehouse har rea på skärmar såg jag
Men vad ska man göra ifall man inte har någon dator då?Originally posted by Dannykörkort är väl viktigare än en flashig ny skärm, låna nåt gammalt så länge, nu är det sommar ändå så du behöver inte sitta så mycket vid datorn
Jag får övningsköra som en tok och på det sättet hålla nere kostnaderna för körkortet.
Comment
-
Comment
-
...vaknat upp med en obehaglig bakfylla. Eller... jag tror fortfarande att jag är full.
Comment
-
...varit ovanligt trögstartad. Men jag tror det har nått att göra med gårdagens intag av mat, som var på tok för litet. Dessutom träffade jag henne igen.... som väntat var hon inte rikigt klok... lika barn...
Hur har livet på jorden kunnat uppstå med sådan precisionComment
Oderland
Collapse
Comment