webForumDet fria alternativet

Opera 9!

105 svar · 7 304 visningar · startad av nitro2k01 · sida 6 av 6

silfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg

nitro2k01 skrev:

Högerklicka på rutan, välj manage search engines, dubbelklicka på önskad sökmotor, Details, Use as speed dial search engine. (Vet ej exakt vad det blir på svenska, men du hittar nog)

Det går inte högerklicka i rutan, eller runtom den heller. :o

nitro2k01Medlem sedan aug. 20039 342 inlägg

Jag använder iofs en nyare beta-version, men det bör gå att högerklicka i textfältet. Annars är det Tool>Preferences>Search som gäller, och sen dubbelklicka osv.

silfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg

Tack. :)

:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Dags att bumpa lite. ;)

Jag har Opera 9.52 och sedan jag uppgraderade till Vista kan jag inte få WMV-pluginen att fungera. Instruktionerna här är följda, men inget händer.

Förvisso står det en annan sökväg (C:\Pfiles\Plugins;) än den jag har i systemet (C:\Program Files (x86)\Opera\Program\Plugins), men jag hittar då ingen mapp som hter Pfiles i roten på systemdisken.

Någon med samma problem (som helst har löst det :e)..?

:stefan: skrev:

Dags att bumpa lite. ;)

Jag har Opera 9.52 och sedan jag uppgraderade till Vista kan jag inte få WMV-pluginen att fungera. Instruktionerna här är följda, men inget händer.

Förvisso står det en annan sökväg (C:\Pfiles\Plugins;) än den jag har i systemet (C:\Program Files (x86)\Opera\Program\Plugins), men jag hittar då ingen mapp som hter Pfiles i roten på systemdisken.

Någon med samma problem (som helst har löst det :e)..?

Det löste sig själv, hittade Pfiles i D:-roten trots att C: är system. Ändrade i Operas inställningar och vips hoppade filmen igång efter en omstart av Opera. (y)

Är det fler än jag som fått problem med Facebook på sistone? Framförallt kommenteringen funkar knappt alls... Uppgraderade till 9.64, men det hjälpte icke...

130 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.fb544a5a
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
127 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)