Officiella iPhone-tråden!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • silfver
    Medlem
    • 2003-04-03
    • 9709

Någon här som har jailbreakat den senaste iphonen med den senaste mjukvaran?
    Silfver Creations

Comment

• Akerlundh
      Medlem
      • 2003-05-21
      • 1371

Originally posted by silfver
      Någon här som har jailbreakat den senaste iphonen med den senaste mjukvaran?
      Jag ska köra med den senaste jailbreak versionen men har inte testat det. Min kompis gjorde det däremot. Han sa att telefonen blev mycket snabbare. Men nackdelen va dock att man startar ju faktiskt om telefonen lite då och då men när man gör det så är den helt återställd och inte jailbrekad längre.
      Lögnen är vackrare än sanningen, men framförallt roligare! Sökmotoroptimering

Comment

• muskot
        Medlem
        • 2002-01-13
        • 7705

Originally posted by Akerlundh
        Men nackdelen va dock att man startar ju faktiskt om telefonen lite då och då men när man gör det så är den helt återställd och inte jailbrekad längre.
        Nej, det stämmer inte. Jailbreak försvinner inte vid omstart. Däremot vid återställning eller uppdatering via iTunes.
        Break a rule!

Comment

• silfver
          Medlem
          • 2003-04-03
          • 9709

Originally posted by muskot
          Nej, det stämmer inte. Jailbreak försvinner inte vid omstart. Däremot vid återställning eller uppdatering via iTunes.
          Vilket är positivt för framtida versioner så man slipper en låst iPhone.
          Silfver Creations

Comment

• Akerlundh
            Medlem
            • 2003-05-21
            • 1371

Okej. Jag installerade precis senaste versionen. Men vad jag har förstått så måste man köra om blackra1n efter att man startat om telefonen. Men är förmodligen som ni säger bara att jag missförstått lite.

Jag har senaste mjukvaran på min Iphone och även den senaste jailbrekversionen och tycker att det är riktigt bra. Man känner hur mycket bättre telefonen blir och att den reagerar snabbare. Sen va det skönaste av allt att det bara tog 30 sekunder att jailbreaka den.
            Lögnen är vackrare än sanningen, men framförallt roligare! Sökmotoroptimering

Comment

• Dryden
              Medlem
              • 2002-08-03
              • 12245

Jag har ett skumt fenomen och nu är frågan om jag är ensam om det. Två gånger bara idag, och i andra fall händer det säkert någon gång per vecka (ibland oftare, ibland mer sällan) slutar helt enkelt min internetanslutning i iPhonen att fungera. Drar jag igång en applikation som Facebook, Twitter, Appstor eller Safari så står de bara och tuggar. Lösning? Ibland petar jag över den i flygläge några sekunder, ibland måste jag starta om den helt (vilket jag fick göra sist gång).

Irriterande. Är det någon mer som känner igen fenomenet? Testade just att stänga av WiFi och då rullade allt igen. Är det mitt trådlösa nätverk som är boven? Jag har inga andra problem med det mot Macbook eller Dell-laptopen som rullar också.
              resebloggen # twitter # instagram

Comment

• Dryden
                Medlem
                • 2002-08-03
                • 12245

Well, SVT Play finns nu i Appstore och bara att dra hem. Jag har testat lite snabbt och det verkar vara riktigt bra kvalitet! Tanka!

Comment

• Söderlund
                  Medlem
                  • 2003-07-28
                  • 788

Doodle Jump, enkelt och beroendeframkallande.

Comment

• Poteta
                    Medlem
                    • 2005-05-13
                    • 3014

Originally posted by Söderlund
                    Japp, instämmer! Ligger på 35k nu.
                    Mitt företag

Comment

• Okkido
                      Medlem
                      • 2000-05-12
                      • 4460

Ett annat beroendeframkallande spel: http://itunes.apple.com/se/app/axe-f...357028401?mt=8

Återkom gärna med feedback om ni testar det!

Comment

• Jabbex
                        Medlem
                        • 2010-02-24
                        • 2

Originally posted by Söderlund

Ett annat spel som är svårt att sluta spela heter Tap Tap Ghost buster.

Det går ut på att man ska ta bort de röda figurerna men behålla de blå , riktigt roligt och klurigt!

Comment

• Poteta
                          Medlem
                          • 2005-05-13
                          • 3014

Nu surfar jag med Opera Mini på min iPhone. Verkar lovande så långt!
                          Mitt företag

Comment

• muskot
                            Medlem
                            • 2002-01-13
                            • 7705

Kul att den blev godkänd, det trodde jag faktiskt inte.

Känns inte riktigt färdig och genomarbetad utan mer som en tidigt betaversion. Sidorna renderas inte lika snyggt/rätt som i Safari och gränssnittet känns en smula klumpigt (zoom-funktionen fungerar riktigt dåligt IMHO). Men förhoppningsvis kommer framtida versioner att vara bättre och då känns det bra med lite alternativ. Nu när Apple godkänt en webbläsare från en tredjepart hoppas jag att Fennec också kan dyka upp på iPhone framöver.
                            Break a rule!

Comment

• Dryden
                              Medlem
                              • 2002-08-03
                              • 12245

Nu finns nya Prisjakt-appen med streckkodsläsning! Har inte hunnit testa än dock men det känns ju lovande.

Comment

• Mr. N.
                                Moderator
                                • 2002-09-23
                                • 3794

Originally posted by Dryden
                                Nu finns nya Prisjakt-appen med streckkodsläsning! Har inte hunnit testa än dock men det känns ju lovande.
                                Jag har installerat den på nytt nu när den nya versionen kom och hoppas att den är bättre än den gamla vilken var så dålig att jag tog bort den av frustration. Framförallt glömde den hela tiden bort vad jag just hade sökt på och återgick hela tiden till månadsgamla sökningar varje gång man startade den.
                                Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
                                Vad händer på Stora Aspön? | Nyx och Phobos | Steam | Xbox Live | Min LCHF-blogg

Comment

Working...