Ok, bra att veta.
Officiella iPhone-tråden!
Collapse
X
-
Jag såg att 2.1 är ute på itunes nu, kommer inte kunna installera på min telefon förrän imorgon dock. Skriv gärna om era upptäckter.
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
Vad händer på Stora Aspön? | Nyx och Phobos | Steam | Xbox Live | Min LCHF-bloggComment
-
Vad jag upptäckt sen jag installerat 2.1 så är telefon som efter alla andra uppdateringar mycket snabbare i menyerna mm. Även 3G-täckningen fungerar nu som den ska, från att ha 1 stapel till att nu ha full täckningOriginally posted by Mr. N.Jag såg att 2.1 är ute på itunes nu, kommer inte kunna installera på min telefon förrän imorgon dock. Skriv gärna om era upptäckter.
Lite trevliga småsaker som...
- Ny 3G-ikon
- Svenska telefonnummer formateras som dom ska
- Det visas en halv blå bubbla framför filmer/podcaster som du inte sett färdigt på, så står även hur många minuter som är kvar.
Känns som om att det skulle varit denna mjukvara som telefonen skulle skeppats med från början
Comment
-
Förutom det tillmar redan skrivit har jag även märkt att volymen har blivit högre, både på högtalaren och i hörlurarna.
Men jag saknar fortfarande möjligheten att radera ett visst SMS samt vidarebefordra diton.TWIsM
Get Simpsonized!Comment
-
Jag bytte precis till ett svenskt VISA-kort i iTunes Store och var tvungen att byta till en svensk adress och fick därför svenska iTunes Store. Nu försöker jag byta tillbaka till mitt amerikanska VISA så jag kan ladda hem serier och se HD men det går fan inte. Det var ju det enda braiga med iTunes Store
Comment
-
Comment
-
Lasp, du får gärna vara lite mer utförlig i varför den inte fungerar.
Jag tycker faktiskt att min har blivit mer ostabil sen uppdateringen. Safari kraschar oftare (kraschade aldrig förut men har nu gjort det flera gånger) t.ex.TWIsM
Get Simpsonized!Comment
-
Även min har börjat bete sig en aning märkligt efter uppdateringen. När jag får ett SMS ljuder signalen, men efter ännu en stund lyder signalen igen (om jag då ännu inte öppnat meddelandet) som om jag fick ett nytt meddelande. Det är dock inte fallet, utan det blir mer som en "påminnelse". Inte hänt tidigare. Dessutom låste sig SIM-kortet några gånger i helgen, så jag fick knappa PIN-koden igen.Comment
-
Comment
-
Ja, det är ju frågan...Originally posted by jmeÄr det möjligt att iPhone kan få stöd för MMS nån gång i framtiden? Hårdvaran finns väl redan?
Men jag tror att MMS, klipp & klistra, skicka kontakter via SMS & möjlighet att använda iPhone som modem kommer. Kanske inte till nästa update, men nån gång.www.kristerlindholm.se - Blog etc.. Bop!Comment
-
Hur många här kör jailbreakat? Är lite inne på det då jag tycker det är lite väl mycket begränsningar.
En sak jag verkligen saknar är att kunna skicka och ta emot ljud och liknande via blåtand, kan man det om man jailbreakar?
Nej, går ej att stänga av.Originally posted by Dryden...som inte går att stänga av? Hittar i alla fall ingen inställning för det. Synd i så fall.TWIsM
Get Simpsonized!Comment
Oderland
Collapse

Comment