Jag installerade Remote på iPhonen och tänkte att fjärrstyrningen vore kalasbra. Men icke, jag får det inte att fungera trots guiden på http://support.apple.com/kb/TS1741 . Så fort jag pluggar ur USB-kabeln så försvinner enheten under "Enheter" i iTunes. Windows XP kör jag. Någon som fått det att fungera?
Officiella iPhone-tråden!
Collapse
X
-
Av någon anledning så hade Ajfönen hoppat över till grannens vidöppna bredbentvresade nätverk. Inte så konstigt att jag inte hittade min musik då. Nu fungerar det så långt att jag kan knappa in den fyrsiffria koden, men telefonen hittar inget bibliotek. Resten får jag väl ta i morgon gissar jag, för nu faller snart ögonen sönder.
Comment
-
Jag får inte VNC att funka..
Får "Host has closed the session" hela tiden.
(Ja, jag har gjort en korrekt port-forward i min Airport extreme)www.kristerlindholm.se - Blog etc.. Bop!Comment
-
Apple har både en nygjord docka speciellt för iPhone 3G och en universal dock som fungerar om man sätter dit nån liten adapter för telefonen.Originally posted by PoffeNån som har köpt någon docka eller annat att ställa telefonen i? I så fall vilken?
(Du behöver köpa en till anslutningskabel om du inte vill slita med dig den från dockan varje gång du ska ut och resa eller så)
Japp! Eller synka via outlook och ta bort där.Originally posted by Dryden...och radera flera kontakter samtidigt i luren. Hur? Eller måste man ta bort en åt gången?Comment
-
Om man inte hittar ett silikonband kan man skapa ett eget!
Om man jobbar på en gammal bilskrot, om man vet vad en innerslang är, om man har sett en sådan till en gammal hoj!
Då kan man rugga upp en lämplig diameter med sandpapper Klippa till en bit som är 12,52 mm i bredd, den som inte har tummen mitt i handen ser varför.
Vips så har man ett gott skydd för sin iPhone.
Dagens tips från Lasp till en gammal skrotare.Livet är kort och Nu!
Läs mera! !?
Comment
-
Har du ställt in det rätt under Systeminställningar->Delning->Fjärrhanterare->Datorinställningar->Fjärrtittare kan hantera med lösenord...? Samt ställt in vilka konton som har tillgång till vad?Originally posted by BireJag får inte VNC att funka..
Får "Host has closed the session" hela tiden.
(Ja, jag har gjort en korrekt port-forward i min Airport extreme)bassebhu - din kompis bland kompisar
Om du mot förmodan inte är nöjd med kompositionen av ovanstående inlägg,
eller att det helt enkelt inte nådde upp till dina förväntningtar - var god:
Rapportera till bassebhuComment
-
Ska kolla på det där, extra sladd här jag från touchen som nu känns lite överflödigOriginally posted by PhorpherApple har både en nygjord docka speciellt för iPhone 3G och en universal dock som fungerar om man sätter dit nån liten adapter för telefonen.
(Du behöver köpa en till anslutningskabel om du inte vill slita med dig den från dockan varje gång du ska ut och resa eller så)
Japp! Eller synka via outlook och ta bort där.
TWIsM
Get Simpsonized!Comment
-
Japp, får inte det att liraOriginally posted by bassebhuHar du ställt in det rätt under Systeminställningar->Delning->Fjärrhanterare->Datorinställningar->Fjärrtittare kan hantera med lösenord...? Samt ställt in vilka konton som har tillgång till vad?
www.kristerlindholm.se - Blog etc.. Bop!Comment
-
Comment
-
MMS är ju bara en tidsfråga innan det dyker upp (det har ju dykt upp, men inte via Appstore) så det argumentet känns vagt. Kameran suger ja, men så länge det inte är fotolampa eller blixt så spelar det ju egentligen ingen roll om kameran är på 1,3Mp eller 27.
Men visst, den tillför ingen större nytta. Det kan jag hålla med om.
Comment
Oderland
Collapse
Comment