Meddelande

Minska
No announcement yet.

Farlig feminism eller starka mansgrupper

Minska
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Anders34-->
    Jag är en väldigt stillsam och tålmodig person. Men ha en sak klart för dig...ge dig inte på annesophie med dina dåligt underbygda anklagelser och dina patetiska försök att verka seriös!!!

    Ber övriga wF-medlemar om ursäkt för mitt utbrott, men när någon ger sig på en vän på det sättet tappar jag humöret.

    ------------------
    "Riktiga programmerare dokumenterar inte. Om det var svårt att skriva ska det vara svårt att förstå."
    NoBUGS/Yttermera.
    ------- Sometimes I lie awake at night, and I ask, 'Where have I gone wrong?'
    Then a voice says to me, 'This is going to take more than one night.-------

    Kommentera


    • Jag håller med Anders. Särskilt nu när det har visat sig att det är Tiger som skriver som madmax. Det visar att Anders verkligen har rätt och sen tycker jag att AnneSophie TYDLIGT visat att dom som skall kallas starka feminister istället är rädda personer. AnneSophie som kände sig hotad bara för att Anders skrev att hon inte var något problem för honom och genast kände hon sig hotad för det. Ja, där är beviset att dessa rädda människor blir aggressiva mot sin omgivning för ingenting. Och där tror jag vi har det riktiga problemet. Kvinnor känner sig hotade för det minsta och använder sig av olika maktmedel för sin rädsla, på bekostnad på mannen. Eller så har AnneSophie visat hur falska kvinnor kan använda sig av hot för att göra sig löjliga.

      Detta var en jäkligt intressant debatt. För första gången har jag nu med egna ögon läst hur en kvinna själv visar vad som är problemet som många kvinnor har.

      Desutom känner jag mig besviken för jag trodde vissa hade tillräckligt med ryggrad och stå för sin åsikt i sitt eget namn.
      Nu lägger jag ner denna tråd. Vill inte ha virus i datorn som ni håller på med här.

      Och Du AnneSophie...Titta upp till höger. Du är med i Dolda kameran.
      Bosse

      Kommentera


      • ------
        Jag håller med Anders. Särskilt nu när det har visat sig att det är Tiger som skriver som madmax.
        ------

        Jag vet ej om jag ska bli smickrad eller ej. Man brukar få pippi på hjärnan men vissa verkar ha Tigrar istället.

        Lev väl! Här får man inte virus. Det är nästan en förolämpning mot dem som sköter WebForum.

        Kommentera


        • [citat]Vill inte ha virus i datorn som ni håller på med här.[/citat]Jaha, där kom den falska anklagelsen. Då är det väl bara för Nodaddy att fabricera ytterliggare lite falskt bevismaterial? Det var vad jag hade på känn redan i början av tråden[citat]Kommer FRIS försöka fabricera brandväggsloggar för att bevisa att webforum hackar dem?[/citat]Egentligen bör nog WebForum stänga den här tråden å det snaraste. Vi kan inte ha en massa löst folk som surfar in här bara för att fabricera anklagelser mot WebForum. Tråden har för övrigt redan från början spelat ut sin roll som en intressant debatt.[citat]Desutom känner jag mig besviken för jag trodde vissa hade tillräckligt med ryggrad och stå för sin åsikt i sitt eget namn.[/citat]Försök inte inbilla någon att du verkligen heter Dubbdäck i efternamn. Vad heter du egentligen? Nokia, Pirelli, Michelin?
          "Where has Doctor Alban gone? I shall tell you. We have killed him - you and I. We are his murderers."

          —Friedrich Nietzsche

          Kommentera


          • Snälla herr forumledare...
            STÄNG TRÅDEN

            Är det nån som begriper vad frökenSommarDäck och KajsaKavat34 håller på med? Förena er med ERNST på passagen, vettja. Där hittar ni en själsfrände.

            ------------------
            Ancilla, face mea laganum!

            Kommentera


            • [citat]Är det nån som begriper vad frökenSommarDäck och KajsaKavat34 håller på med?[/citat]Ja, de har nyligen förlorat makten i Afghanistan. Nu söker de andra platser där de kan härja.
              "Where has Doctor Alban gone? I shall tell you. We have killed him - you and I. We are his murderers."

              —Friedrich Nietzsche

              Kommentera


              • Jag vill bara understryka att jag håller med BosseDubbdäck!
                Uttrycker man sig med sådan humor som han gör så har han i alla fall insett att allt bara är ett skämt..

                Jag applåderar ditt inlägg, det var tur att du skrev det för annars hade kanske någon trott att det fanns något allvarligt menat i den här tråden. Tack för att du undanröjde alla tvivel.

                annesophie vi älskar dig, du är ett föredöme! Du har, precis som vanligt, stått rakryggad och oantastbar genom hela tråden. Jag hoppas du förstår att skämtarna Bosse och anders bara gör bort sig varje gång de tillägger något i tråden. Jag sitter och skrattar högt efter varje inlägg.

                ------------------
                //Alian Luxman=the BabelFish
                "Love thine enemies...it really pisses them off."
                /Luxman

                Kommentera


                • *blubb*

                  Jag vill bara säga att jag håller med Luxman


                  *blubb*

                  ------------------
                  Med rätt att tramsa! (eftersom Luxman är så tråkig)

                  Babbelfisken

                  Kommentera


                  • Nämen tack så mycket Babbel, det var en ära att du hoppade in här och gav ditt stöd till mig.

                    Du får gärna vara min egen lilla BosseDubbdäck

                    ------------------
                    //Alian Luxman=the BabelFish
                    "Love thine enemies...it really pisses them off."
                    /Luxman

                    Kommentera


                    • Ytterliggare ett tacktal!

                      Jag vill tacka:

                      annesophie
                      PeW
                      Luxman
                      Sgtpepper
                      Babbelfisken
                      Michelin
                      Gud
                      Jesus
                      Heliga Guds Moder Maria
                      Allah
                      Oden
                      Tor
                      Cernunnos
                      och alla andra som har gjort det här möjligt ifall jag har glömt någon!

                      [Redigerat av UlfT den 30 dec 2001]

                      [Redigerat av UlfT den 30 dec 2001]
                      "Where has Doctor Alban gone? I shall tell you. We have killed him - you and I. We are his murderers."

                      —Friedrich Nietzsche

                      Kommentera


                      • *blubb*

                        Bäst du redigerar en gång till UlfT, jag tror inte Luxman vill bli förknippad med LuxMan (det vet man ju aldrig vem det kan vara) hehe

                        *blubb*

                        ------------------
                        Med rätt att tramsa! (eftersom Luxman är så tråkig)

                        Babbelfisken

                        Kommentera


                        • -> Babbelfisken

                          Jag ändrade enligt dina rekommendationer. Exakt vad du menade är jag inte helt säker på. Om det var Man i Luxman som du tänkte på, vill jag bara säga att det är inte vi män det är fel på. Felet ligger hos fjolliga talibaner som stör en massa diskussionsfora bara för att beklaga sig över att allt inte längre är som det var i Afghanistan tidigare.
                          "Where has Doctor Alban gone? I shall tell you. We have killed him - you and I. We are his murderers."

                          —Friedrich Nietzsche

                          Kommentera


                          • Denna tråd stängs, med hänvisning till wF:s regler §1 + addendum A

                            mvh
                            emission
                            "Leksak ansvarig till vara rensade med vätska de/vi/du/ni är till vara avbröt från omskapare framför rensningen"

                            Kommentera

                            Working...
                            X