extra74, skulle du kunna strida för Saddam Hussein eftersom du verkar gilla honom
Irak-kriget
518 svar · 23 434 visningar · startad av kjell · sida 16 av 26
Frågan, av kjell
Idag 03:35 gick flyglarmet i Bagdad och kriget alla ville undvika är ett faktum. Vi avslutar nu tidigare tråd och för diskussionen här.
Läs frågan i sin helhet →klart NEJ för Saddam och lika klart NEJ till Bush
och jag gillar inte Saddam
vilken sida skulle du välja?
Av dom två aktörerna som är på scenen så väljer i alla fall jag den västliga alliansen...
hm...själv önskar jag varenda en i aliansen en långsam och plågsam död.
och helvete i det andra livet
likaså till alla som är skyldiga och som förorsakat civila offer
extra74 skrev:
hm...själv önskar jag varenda en i aliansen en långsam och plågsam död.
Så Saddam kan härja vilt och begå fler mord och andra hemskheter?
och helvete i det andra livet
Då lär du göra dom sällskap...
I det här fallet så försvarar sig Saddam och framförallt irakiska folket.
Jag hoppas med hela mitt hjärta att USA förlorar kriget och att folket själv utnyttjar chansen och tar bort Saddam.
Det kanske är bara en dröm men jag har rätt till drömmar :)
Och varför tror du att jag ska hamna i helvetet? för att jag önskar helvete till alla som dödar civila?
Men allt tyder på att USA ska angripa även Syrien. Grundlösa anklagelser har redan lanserats och man börjar sikta(verbalt) på Syrien.
Jag hoppas med hela mitt hjärta att USA förlorar kriget och att folket själv utnyttjar chansen och tar bort Saddam.
Dagen bästa...
Om Usa forlorar så tror jag att Saddams ställning som diktator kommer att stärkas ytterligare, samt att han kommer att bli värre än vad han är idag.
jag tror inte han kan överleva. USA ger sig inte innan han är död.
klart NEJ för Saddam och lika klart NEJ till Bush
och jag gillar inte Saddam
Jag hoppas med hela mitt hjärta att USA förlorar kriget
tyckte du det var lustigt ?
varför ser du saker svart-vitt?
tror du att om man är emot USA så är man automatiskt för Saddam?
extra74
Och varför tror du att jag ska hamna i helvetet? för att jag önskar helvete till alla som dödar civila?
Två fel gör inte ett rätt...
jag tror inte han kan överleva. USA ger sig inte innan han är död.
Man kan bara hoppas...
Jag har sagt det förr och säger det igen:
USA & Co är på god väg att skapa sig ett nytt Vietnamn. Speciellt om man bestämmer sig för att gå in i Bagdad.
Johnny Rönnberg skrev:
Jag har sagt det förr och säger det igen:
USA & Co är på god väg att skapa sig ett nytt Vietnamn. Speciellt om man bestämmer sig för att gå in i Bagdad.
Jo, minnet verkar vara kort men intensivt ibland...
Dom verkar även ha glömt bort när dom var i Afrika (om jag inte missminner mig) och fick på tafsen, eller att Ryssarna fick lite spö av dom i Afghanistan...
Tror att det hade kunna bli en bättre lösning om dom hade haft en president med stridserfarenhet...
Man kan också ta och fråga tyskarna om Stalingrad. Speciellt vad som händer om man först bestämmer sig för att bomba sönder staden och sen går in med marktrupper...
Johnny Rönnberg skrev:
Man kan också ta och fråga tyskarna om Stalingrad. Speciellt vad som händer om man först bestämmer sig för att bomba sönder staden och sen går in med marktrupper...
det var väl inte många som kom därifrån levande va?
obelix skrev:
Johnny Rönnberg skrev:
det var väl inte många som kom därifrån levande va?
Allt är relativt...