N niko Medlem sedan juni 2002 2 599 inlägg Frågan 19 mars 2004 10:07 #1 Nu är det iofs inte helt ovanligt med folk på DC som delar ut hela disken, men det känns ändå som om den här killen (se bild) på nåt sätt tar begreppet "fildelning" till en ny nivå:
Engine^ Medlem sedan dec. 2000 3 887 inlägg Hehe... uppenbarligen vet personen i fråga inte vad han/hon håller på med :)
Ladda du hem dem? :e
Mycket begåvad kille måste jag säga :OO
N niko Medlem sedan juni 2002 2 599 inlägg
Ladda du hem dem?
Den är köad efter "Ridskolan". Man måste prioritera ..
wooster Medlem sedan mars 2001 2 635 inlägg kolon-e :e :L
kanske inte direkt så smart. har också sett en del skräckexempel.
Kolla testamentet och se om jag får nåt! :e
Engine^ Medlem sedan dec. 2000 3 887 inlägg
niko skrev:
Ladda du hem dem?
Den är köad efter "Ridskolan". Man måste prioritera ..
Utan prio kommer man ingenstans ;) :e
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Är ju synd att man inte kan ladda hem det dokumentet & sen redigera det lite o ladda tillbaka det! :e
:stefan: Medlem sedan apr. 2000 15 687 inlägg Modigt om inte annat... :e
Engine^ Medlem sedan dec. 2000 3 887 inlägg Tja... modighet och dumhet brukar väl gå hand i hand då och då. ;)
O OveRRidE Medlem sedan feb. 2001 12 078 inlägg Seriöst? :o Vilken lirare! :D
Synd att du inte hade skrivrättigheter. Ballt att skriva in sig själv i någon annans testamente:
Testamentet v.2 skrev:
Jag Fille Fildelare, testamenterar härmed allt jag äger till Niko Nilsson.
Inga resurser ges till släkt eller vänner.
;)
obelix Medlem sedan sep. 2002 8 900 inlägg
Bire skrev:
Är ju synd att man inte kan ladda hem det dokumentet & sen redigera det lite o ladda tillbaka det! :e
Jag hade velat sett hur dom som närvarar vid den boupptäckningen hade sett ut... §e :e
Kan tänka mig att han/hon som läser det testamentet hade haft det kul... :L
Mr Nils Medlem sedan jan. 2000 640 inlägg Annars är det kul att leta reda på icq db filer och kolla in folks history. :)
Rufus Medlem sedan mars 2004 754 inlägg Re: En vanlig dag på DC ..
niko skrev:
Nu är det iofs inte helt ovanligt med folk på DC som delar ut hela disken, men det känns ändå som om den här killen (se bild) på nåt sätt tar begreppet "fildelning" till en ny nivå.
:e §jr
Ja minsann, en förebild för naiva små dunderpuckon världen över!
Marcus E Medlem sedan maj 2002 1 466 inlägg Det är tragiskt att folk inte vet bättre än att dela ut hela sin hårddisk. Jag tycker att man ska skicka ett meddelande till personen och få honom att förstå vad han gjort.
sneeze Medlem sedan dec. 2002 1 804 inlägg Ungefär som alla dom som delar sina site-filer till sina FTP-program..
Inte samma kaliber... men ändå... :OO